TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛМ-33 № 4275
  Санкт ПетербургЛМ-33 № 4275 
Троицкая площадь П. С. / Кронверкский проспект

Автор: Zero · Санкт Петербург           Дата: 5 май 2009 г., вторник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 05.05.2009 19:52 MSK
Разглеждан — 732

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛМ-33 № 4275

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Экспозиционно-выставочный комплекс городского электрического транспорта
От...:09.1997
Модел:ЛМ-33
Построен:1936
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Музеен
Забележка:Сцепка 4275-4454. До 09.1997 — ТП-7; до 1987 — ТП-8; до 20.04.1979 — линейный
История

• КР ПТМЗ 09.1997 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ28
Время съёмки:05.05.2009 16:02
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:34.2 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 8

05.05.2009 20:10 MSK
Връзка
Slava · Санкт Петербург
Снимка: 2712
красиво!
0
+0 / –0
05.05.2009 20:11 MSK
Връзка
Slava · Санкт Петербург
Снимка: 2712
непривычно его видеть одиночкой...
0
+0 / –0
05.05.2009 21:01 MSK
Връзка
ТарасБ · Санкт Петербург
Няма снимки
А он когда одиночный - на старте не дёргает? Помню на 100-летие на МСке проехался, на старте весь салон падал - мне сказали что он был рассчитан на езду с прицепом.
0
+0 / –0
06.05.2009 10:04 MSK
Връзка
Снимка: 180
А что за мероприятие было?
0
+0 / –0
06.05.2009 15:09 MSK
Връзка
Zero · Санкт Петербург
Снимка: 766
Каких-то туристов катали.
0
+0 / –0
26.12.2014 08:50 MSK
Връзка
Иван Волков · Санкт Петербург
Снимка: 302
Без прицепа вагон как-то смотрится неполно, обрубком... Вагон изначально проектировался как головной в поезде?
0
+0 / –0
27.12.2014 00:41 MSK
Връзка
Славик · Хамбург
Снимка: 41
Цитата (Иван Волков, 26.12.2014):
> Вагон изначально проектировался как головной в поезде?

Да, и вообще одной из задач при создании «Американок» было увеличить до максимума вместимость трамвайного поезда при сохранении более-менее приемлемых динамических характеристик.
0
+0 / –0
27.12.2014 12:12 MSK
Връзка
Максим Ляденко · Санкт Петербург
Снимка: 14
Одиночками они тоже ездили.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.