TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, ЗиУ-682Г [Г00] № 895; Самара — Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1992-2000); Самара — Конечные станции и кольца (троллейбус)
  Самара ЗиУ-682Г [Г00] № 895  —  маршрут 17
Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1992-2000)  ·  Конечные станции и кольца (троллейбус)
Троллейбусная станция № 17 "Губернский рынок"

Автор: Konst           Дата: юни 2000 г.

Статистика

Публикувано 03.05.2009 12:59 MSK
Разглеждан — 972

Подробна информация

Самара, ЗиУ-682Г [Г00] № 895

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1
От...:1997
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1997
Заводски №:5874
Текущо състояние:Бракуван (2024)
Назначение:Пътнически
Данные с таблички: ХТИ-682Г00-00005874 1997 г.

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

03.05.2009 14:52 MSK
Връзка
Pro-man · Самара
Снимка: 3843 · Местен редактор
Супер!!! Еще в заводской окраске! 69 и 70 такие же были изначально.
0
+0 / –0
09.05.2009 00:11 MSK
Връзка
KDG · Самара
Снимка: 435
А 895 получается пришёл с завода раньше чем 69 и 70 ? Няп, 69 и 70 пришли осенью 1997 года, а АКСМ 896 и 897 летом, следовательно 895 должен был поступить раньше.
0
+0 / –0
10.05.2009 20:17 MSK
Връзка
Mashinist · Самара
Снимка: 301
Конечно 895 раньше пришел. 69 и 70 - вообще самые последние из 682Г00, у них даже боковое окно кабины от 682Г012.
0
+0 / –0
12.05.2009 17:44 MSK
Връзка
Снимка: 553
В 2000 году они все уже были. Окраска (тон) 895 заметно отличалась от окраски машин 69 и 70. Машину 70 не помню, а 69 хорошо помню и тоже фотографировал.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.