TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Moscow, F* № 3085; Moscow — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
  Moscow N* № 3219  —  Поезд 3085-3219
 F* № 3085  —  Поезд 3085-3219
Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
3-й Самотёчный переулок
Фото: J.H. Price
Источник: https://pastvu.com/p/1816653

გამოაგზავნა Guaglione · Moscow           Date: 18 ივლისი 1957 წელი, ხუთშაბათი

Show shooting location on the map

Statistics

License: Copyright ©
Published 14.05.2023 14:41 MSK
ნახვები — 535

Detailed info

Moscow, F* № 3085

დეპო:Tramcars before 1994 — others
მოდელი:F*
ამდროინდელი მდგომარეობა:სხვა ქალაქში გაიცა (29.07.1960)
დანიშნულება:სამომსახურეო
შესწორება:Самосвал. С 07.1960 — Волгоград

Comments · 7

14.05.2023 23:48 MSK
Link
Sergey · Moscow
ფოტოები: 1
прицепной вагон Н?
0
+0 / –0
15.05.2023 05:29 MSK
Link
ფოტოები: 640
Цитата (Sergey, 14.05.2023):
> прицепной вагон Н?

Точнее, прицепной вагон-самосвал на базе вагона Н.
Моторный вагон 3085 не был списан в Москве, а был отправлен в Сталинград 29 июля 1960 года.
გმადლობთ!კომენტარი გათვალისწინებულია
+3
+3 / –0
31.07.2023 16:48 MSK
Link
Sergey · Moscow
ფოტოები: 1
Где находился карьер,откуда следует поезд.И в какой пункт доставлял песок?
+1
+1 / –0
31.07.2023 22:05 MSK
Link
ფოტოები: 640
Цитата (Sergey, 31.07.2023):
> Где находился карьер

Один из карьеров находился в Щукино.
+2
+2 / –0
01.08.2023 07:50 MSK
Link
არ არის სურათები
Что могло знвчить на маршрутнике БД?
0
+0 / –0
01.08.2023 07:51 MSK
Link
ფოტოები: 4412 · ლოკალური რედაქტორი
Цитата (Kaamoos, 01.08.2023):
> Что могло знвчить на маршрутнике БД?

Бутырское депо.
+1
+1 / –0
01.08.2023 11:39 MSK
Link
ფოტოები: 14393
Привяжите пожалуйста к координатам, на pastvu они должны быть
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.