TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Химки, ЗиУ-682Г-016.05 № 0006; Химки, БКМ 321 № 0044; Химки, ЗиУ-682Г-016.05 № 0004; Химки, БКМ 321 № 0051; Химки, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 0036; Химки, БКМ 321 № 0043; Химки, ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 0032
  Химки ЗиУ-682Г-016.05 № 0006 
БКМ 321 № 0044 
 ЗиУ-682Г-016.05 № 0004 
БКМ 321 № 0051 
 Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 0036 
БКМ 321 № 0043 
ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 0032 
Троллейбусный парк

Аўтар: Денис Тушинский · Масква           Дата: 2 красавіка 2023 г., нядзеля

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 26.04.2023 06:14 MSK
Праглядаў — 539

Падрабязная інфармацыя

Химки, ЗиУ-682Г-016.05 № 0006

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:2010
Мадэль:ЗиУ-682Г-016.05
Пабудаваны:2010
Заводскі №:279
VIN:XTU682G0MA0000279
Стан:Спісаны (2023)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:2023

Химки, БКМ 321 № 0044

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:12.2020
Мадэль:БКМ 321
Пабудаваны:2012
Заводскі №:948
VIN:Y3J321000C0000948
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:22.08.2023
Заўвагі:До 12.2020 — Москва, 9824; до 02.2014 — 2-й ТП, 2837
"Сябар"

Оборудован:
— автономным ходом;
— системой принудительной вентиляции;
— кондиционером в кабине водителя;
— ПШУ.

Москва:
Работал на маршруте №м8 (45).
Площадка "Новорязанская" (до 06.2017 г.).
С 06.2017 г. работал на маршруте №24.
С 04.2018 г. до 03.08.2020 г. работал на маршруте №22.

Химки:
22.08.2023: Первый выход на линию

Химки, ЗиУ-682Г-016.05 № 0004

Дэпо / Парк:Троллейбус
Мадэль:ЗиУ-682Г-016.05
Пабудаваны:2010
Заводскі №:276
VIN:XTU682G0MA0000276
Стан:Спісаны (2023)
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:09.2022
Утылiзаваны:2023

Химки, БКМ 321 № 0051

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:12.2020
Мадэль:БКМ 321
Пабудаваны:2012
Заводскі №:960
VIN:Y3J321000C0000960
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:04.04.2022
Заўвагі:До 12.2020 — Москва, 1885; до 01.08.2016 — 1-й ТП; до 04.2014 — 5-й ТП, 5828
"Сябар"

Оборудован автономным ходом

Москва:
Работал на маршрутах №20/21/65
Бывший именной троллейбус "Маршрут Маршала Жукова"

Химки:
Презентация отремонтированной машины: 31.03.2022 г.

Химки, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 0036

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:12.2020
Мадэль:Тролза-5265.00 «Мегаполис»
Пабудаваны:2012
Заводскі №:370
VIN:XTU526500C0000370
Стан:Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:До 12.2020 — Москва, 8139; до 11.2017 — 7139; до 01.02.2016 — 7-й ТП
Москва:
Работал на маршрутах №11/11к
С 18.11.2013 г. работал на маршрутах №1/1к
С 05.2016 г. до 17.06.2017 г. работал на маршрутах №16(м7к)/26
С 17.06.2017 г. до 25.08.2017 г. работал на маршруте №63к
С 08.2017 г. до 21.05.2020 г. работал на маршрутах №8/52
С 21.05.2020 г. до 18.06.2020 г. работал на маршруте №8

Химки:
На маршрутах не работал
06.2022 задний мост переставлен на 0031

Оборудован:
-системой автономного хода
-кондиционером
-ГШУ

Площадка "Нагатинская" (до 25.08.2017 г.)

Химки, БКМ 321 № 0043

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:12.2020
Мадэль:БКМ 321
Пабудаваны:2012
Заводскі №:947
VIN:Y3J321000C0000947
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:15.02.2022
Заўвагі:До 12.2020 — Москва, 9823; до 01.02.2014 — 2-й ТП, 2836
"Сябар"

Оборудован:
— автономным ходом;
— системой принудительной вентиляции;
— кондиционером в кабине водителя;
— ПШУ.

Москва:
Работал на маршруте №45(м8)
Площадка "Новорязанская"(до 06.2017 г.)
С 06.2017 г. до 01.02.2020 г. работал на маршруте №24
С 01.02.2020 г. до 03.08.2020 г. работал на маршруте №22

Химки:
15.02.2022: Первый выход на линию

Химки, ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 0032

Дэпо / Парк:Троллейбус
З...:2015
Мадэль:ВМЗ-5298.01 «Авангард»
Пабудаваны:2015
Заводскі №:164
VIN:X89529801F0BF6164
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 250D
Время съёмки:02.04.2023 13:04
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:320
Компенсация экспозиции:+2/3 EV
Фокусное расстояние:69 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 1

27.04.2023 14:12 MSK
Спасылка
Воробушек НН · Ніжні Ноўгарад
Фота: 3184 · Фотамадэратар
Зачем привязывать троллейбусы которые почти не видно или они стоят за другими основной привязкой? Для этого есть второстепенная.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.