TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Sóller, Carris 2-axle motorcar (Standard) Nr. 22
  SóllerCarris 2-axle motorcar (Standard) Nr. 22 
Sóller Terminus

Autor: Rukol · Viena           Dată: 3 martie 2016 an, Joi

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 27.03.2023 05:07 MSK
Vizualizări — 280

Informație detaliată

Sóller, Carris 2-axle motorcar (Standard) Nr. 22

Depoul:Ferrocarril de Sóller S.A. - Tramway
Livrat:1997
Model:Carris 2-axle motorcar (Standard)
Anul construcției:1936
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:≈ 1995 ex Lisbon, 718

Setările camerei foto

Model:Canon IXUS 275 HS
Date and Time:03.03.2016 13:59
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:80
Focal Length:8.903 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

27.03.2023 08:45 MSK
Link
Fotografii: 66
Про город Сольер тут в сайте сказано: "Сцепки из 4 вагонов имеют по одному моторному вагону на конце." В смысле на каждом конце? И как они работают? "Системы многих единиц" тут, наверное, нет, то есть моторный вагон в хвосте тащат просто как прицеп? Товарищ в начале 80-х годов баял про Одессу, что якобы там сцепляют вперемежку моторные и прицепные вагоны, токоприёмники где-то подняты, где-то опущены, и всё это едет со страшным скрежетом. Ну вот тут как раз такое и есть?

(Тот товарищ, кстати, рассказывал, что в Запорожье были троллейбусы из львовских автобусов. Я не верил, думал, он по малолетству спутал ЛАЗ и "Шкоду"-9Тр. Но оказалось, правда были троллейбусы на базе ЛАЗа-695*.)
0
+0 / –0
27.03.2023 08:47 MSK
Link
Максим Ляденко · Sankt Petersburg
Fotografii: 14
Система управления модернизирована, моторные вагоны ездят по СМЕ.
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.