TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Sóller, Carris 2-axle motorcar (Standard) č. 22
  SóllerCarris 2-axle motorcar (Standard) č. 22 
Sóller Terminus

Autor: Rukol · Vídeň           Datum: Čtvrtek 3. března 2016

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 27.03.2023 05:07 MSK
Zhlédnutí — 280

Podrobné informace

Sóller, Carris 2-axle motorcar (Standard) č. 22

Vozovna:Ferrocarril de Sóller S.A. - Tramway
Od...:1997
Typ:Carris 2-axle motorcar (Standard)
Vyroben:1936
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Poznámka:≈ 1995 ex Lisbon, 718

Nastavení kamery

Model:Canon IXUS 275 HS
Date and Time:03.03.2016 13:59
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:80
Focal Length:8.903 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 2

27.03.2023 08:45 MSK
Odkaz
Fotografií: 66
Про город Сольер тут в сайте сказано: "Сцепки из 4 вагонов имеют по одному моторному вагону на конце." В смысле на каждом конце? И как они работают? "Системы многих единиц" тут, наверное, нет, то есть моторный вагон в хвосте тащат просто как прицеп? Товарищ в начале 80-х годов баял про Одессу, что якобы там сцепляют вперемежку моторные и прицепные вагоны, токоприёмники где-то подняты, где-то опущены, и всё это едет со страшным скрежетом. Ну вот тут как раз такое и есть?

(Тот товарищ, кстати, рассказывал, что в Запорожье были троллейбусы из львовских автобусов. Я не верил, думал, он по малолетству спутал ЛАЗ и "Шкоду"-9Тр. Но оказалось, правда были троллейбусы на базе ЛАЗа-695*.)
0
+0 / –0
27.03.2023 08:47 MSK
Odkaz
Fotografií: 14
Система управления модернизирована, моторные вагоны ездят по СМЕ.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.