TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Donieck, LAZ E183A1 Nr 1519
Publikacja warunkowa
  DonieckLAZ E183A1 Nr 1519  —  linia 5
Вулиця Університетська

Autor: Георгий Лисин · Donieck           Data: 15 lutego 2023 r., środa

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 15.02.2023 12:11 MSK
Odsłon — 849

Dokładna informacja

Donieck, LAZ E183A1 Nr 1519

Lokacja:Current tram depot
Zajezdnia:Trolleybus depot No. 1
Od...:11.2011
Model:LAZ E183A1
Wyprodukowany:10.2011
Numer fabryczny:235
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Notatka:Маршрут №5
Ремонты:
10.2021 СР на ТРМ;
09.2025 — 31.10.2025 — СР на ТРМ.

Хронология:
20.12.2023 — пострадал от обстрела на территории депо. Повреждено остекление;

Оборудование:
Валидаторы;
Glonass.

Parametry zdjęcia

Date and Time:15.02.2023 10:34
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 2

15.02.2023 21:44 MSK
Link
Alex SD 2363 · Makiejewka
Zdjęć: 7
Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.
+11
+11 / –0
15.02.2023 22:54 MSK
Link
Zdjęć: 1121 · Redaktor lokalny
Цитата (Alex SD 2363, 15.02.2023):
> Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.

В трм нехватка запчастей и краски . Машины в 1 депо в основном хозяйские и восстанавливают водители. Также депо следит за состоянием транспорта , не смотря на недостаток кадров и дефицит запчастей . Во 2 депо по некоторым причинам ужасно следят за состоянием транспорта , сильные задержки зарплат и не дают возможности водителям самостоятельно ремонтировать машины - нет возможности закрепить их за конкретным водителем.
Все дело в руководстве. Ну а отсутствие нормальных зарплат - следствие недофинансирования свыше , как и отсутствие запчастей с краской , которые приходится покупать самим водителям для своих машин , либо же отправлять их подпирать забор
+10
+10 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.