Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Donetsk, LAZ E183A1 # 1519
Ehdollinen julkaisu
  DonetskLAZ E183A1 # 1519  —  Linjalla 5
Вулиця Університетська

Kuvaaja: Георгий Лисин · Donetsk           Kuvauspäivä: 15 helmikuuta 2023 v., keskiviikko

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 15.02.2023 12:11 MSK
Näyttökerrat — 849

Tarkemmat tiedot

Donetsk, LAZ E183A1 # 1519

Sijainti:Current tram depot
Liikennöitsijä/varikko:Trolleybus depot No. 1
Tulo:11.2011
Malli:LAZ E183A1
Valmistettu:10.2011
Sarjanumero:235
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:Маршрут №5
Ремонты:
10.2021 СР на ТРМ;
09.2025 — 31.10.2025 — СР на ТРМ.

Хронология:
20.12.2023 — пострадал от обстрела на территории депо. Повреждено остекление;

Оборудование:
Валидаторы;
Glonass.

Kameran asetukset

Date and Time:15.02.2023 10:34
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 2

15.02.2023 21:44 MSK
Linkki
Alex SD 2363 · Makijivka
Kuvat: 7
Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.
+11
+11 / –0
15.02.2023 22:54 MSK
Linkki
Kuvat: 1121 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (Alex SD 2363, 15.02.2023):
> Может же 1 троллейбусное депо восстанавливать троллейбусы, которые стояли под забором уже многие годы. Почему интересно такой тенденции нет у 2-го депо, несмотря на наличие под боком ТРМ.

В трм нехватка запчастей и краски . Машины в 1 депо в основном хозяйские и восстанавливают водители. Также депо следит за состоянием транспорта , не смотря на недостаток кадров и дефицит запчастей . Во 2 депо по некоторым причинам ужасно следят за состоянием транспорта , сильные задержки зарплат и не дают возможности водителям самостоятельно ремонтировать машины - нет возможности закрепить их за конкретным водителем.
Все дело в руководстве. Ну а отсутствие нормальных зарплат - следствие недофинансирования свыше , как и отсутствие запчастей с краской , которые приходится покупать самим водителям для своих машин , либо же отправлять их подпирать забор
+10
+10 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.