TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, Tatra T3SUCS № 304; Харков, Tatra T3 № 3050
  Харков Tatra T3SUCS № 304  —  маршрут 7, На маршрут
Tatra T3 № 3050  —  маршрут 7, На обед
Вулиця Миколи Бажана

Автор: 468_andrey_383           Дата: 2 октомври 2022 г., неделя

Статистика

Публикувано 17.10.2022 21:16 MSK
Разглеждан — 919

Подробна информация

Харков, Tatra T3SUCS № 304

Депо/Парк:КП «Октябрьское трамвайное депо»
От...:05.2017
Модел:Tatra T3SUCS
Построен:1985
Заводски №:175182
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (05.2022)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:12.05.2017
Забележка:До 05.2017 — ВРМ, 7773; до 12.2016 — Братислава, 7773. С 05.2022 — Салтовское; с 01.06.2025 — Октябрьское
История:

12.2016 — отправлен в Харьков
01.2017 — прибыл в Харьков
05.2017 — КР ТЭ (использован в качестве кузова и оборудования)
12.05.2017 — начало линейной эксплуатации
27.02.2022 — 28.05.2022: не эксплуатировался
05.2022 — передан в СТД
29.05.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №20)
01.06.2025 — передан в ОТД
12.07.2025 — повреждён во время шторма, 10.2025 — восстановлен


Маршруты:

... — 15.03.2020: >5 различных маршрутов
16.03.2020 — 05.01.2021: маршрут №12
07.01.2021 — 26.02.2022: >5 различных маршрутов
30.06.2022 — 11.07.2025: маршруты №8, №27

Харков, Tatra T3 № 3050

Депо/Парк:КП «Октябрьское трамвайное депо»
От...:06.2013
Модел:Tatra T3
Построен:1963
Заводски №:152825
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:09.09.2013
Забележка:До 05.2013 — Прага, 5506; до 1985 — 6215
Самый старый линейный немодернизированный вагон Tatra Т3 в мире

Прага:
1985 — úprava na cvičný vůz / реконструкция в учебный вагон
1997 — další úpravy v salonu i zevně (sedadla a stolky, přepážka, zaslepeny střední dveře) / изменения в салоне и снаружи (сидения и столики, перегородка, ликвидация средней двери)
09.2012 — odstavení z provozu / отстранение от эксплуатации
29.05.2013 — odvezena do Charkova — Ukrajina / отправлен в Украину, Харьков

Харьков:
07.06.2013 — прибыл в Харьков
09.09.2013 — начало пассажирской эксплуатации (маршрут 1)
С 2016 года единственный линейный двухдверный вагон в городе
01.2021 — СР
03.05.2024 – незначительно поврежден при ракетном ударе

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 1100D
Время съёмки:02.10.2022 15:34
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:55 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

18.10.2022 08:49 MSK
Връзка
Снимка: 2
Если у обоих выпусков нулевые рейсы, то лучше указывать в примечании "Следует в депо", "Следует из депо на маршрут", а не какие-то там обеды и прочее
–3
+3 / –6
19.10.2022 06:03 MSK
Връзка
Art101 · Банне
Няма снимки
Обедают в депо?
0
+0 / –0
19.10.2022 07:08 MSK
Връзка
Снимка: 878
Цитата (Art101, 19.10.2022):
> Обедают в депо?

Да, второй обед происходит там
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.