Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Moskva, LT-10 Br. 0130; Electric Transport Equipment — Miscellaneous
  Moskva LT-10 Br. 0130  —  route 14
Electric Transport Equipment — Miscellaneous
Кольцо "Метро "Университет" (трамвайное)
Тележка

Autor: Артём Светлов · Moskva           Date: 7 Svibanj 2003 god., Srijeda

Statistics

Published 17.03.2007 00:00 MSK
Pregledi — 1905

Detailed info

Moskva, LT-10 Br. 0130

Prijevoznik/Pogon:Apakova tram depot
Since...:10.01.2002
Model:LT-10
Proizvedeno:1997
Serijski broj:19
Trenutačno stanje:Promijenjen broj ili premješteno unutar grada (03.10.2020) Abandoned / Dead storage
Namjena:Servisno vozilo
Halted:06.2003
Napomene:10.01.2002 ex Historical trams, 2300; 12.2001 ex Baumana; 02.02.1999 ex 0232. 03.10.2020 to Apakova (TRZ)
История

• Конец 1998: поступил в трамвайное депо имени Н. Э. Баумана, получил №0232
• 02.02.1999: переведён в линейный состав и получил №2300
• 12.02.1999: начал эксплуатироваться на 17-м маршруте в депо им. Баумана
• В 2000-2001: отстранялся от работы на длительные сроки
• 12.2001: передан в Музей
• 10.01.2002: перевезён в трамвайное депо им. Апакова
• 2003: проходил недолгую опытную эксплуатацию в депо им. Апакова перед приходом вагонов ЛТ-5
• 03.10.2020: перевезён на хранение на ТРЗ

Comments · 4

26.04.2011 19:30 MSK
Link
CityVepr · Yaroslavl
Photos: 39
Телега то какая-то не трамвайная... буксы снаружи о_0
+1
+1 / –0
26.04.2011 21:47 MSK
Link
Klessk · Moskva
Photos: 4705
Так ЛТ-10. Тепловозный завод делал.
0
+0 / –0
07.01.2012 12:26 MSK
Link
ViktorRy · Samara
Photos: 20 · General editor
Здесь шпинтонное или поводковое бесчелюстное подвешивание букс?
0
+0 / –0
07.01.2012 12:31 MSK
Link
Photos: 422 · General editor
Поводковое бесчелюстное
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.