Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Tver, Tatra T3SU # 301; Tver — Streetcar terminals and turning rings; Tver — Tver Tramway at the Turn of the XX and XXI Centuries (2000-2001)
  Tver Tatra T3SU # 301  —  СМЕ 301+302, заказной
Streetcar terminals and turning rings  ·  Tver Tramway at the Turn of the XX and XXI Centuries (2000-2001)
К/ст "КСМ-2"

Author: Максимов А.           Date: Friday, November 2, 2001

Statistics

Published 07.04.2009 00:32 MSK
Views — 676

Detailed info

Tver, Tatra T3SU # 301

Operator/Facility:Tramway depot #2
Model:Tatra T3SU
Built:1978
Serial number:166973
Current state:Withdrawn (2009)
Purpose:Passenger vehicle
Remarks:???? ex 302
КР ТРЗ
СМЕ 301+302

Camera Settings

Model:OpticFilm 8100
Show all EXIF tags

Comments · 5

08.04.2009 00:19 MSK
Link
Photos: 134 · Local editor
Эх, какие же еще совсем недавно были красивые бортовые номера... даже на дряхлых резервниках...
0
+0 / –0
28.07.2010 20:05 MSK
Link
Photos: 273
Да, бортномер очень красивый...
0
+0 / –0
30.10.2011 23:39 MSK
Link
Photos: 2
заказной трамвай... сейчас, наверное, такого уже не встретишь.
0
+1 / –1
24.05.2022 11:24 MSK
Link
No photos
Интересно, по какому пути он уехал, через Восточный мост, или Тверецкий?
0
+0 / –0
26.05.2022 13:23 MSK
Link
Kazak91 · Moscow
Photos: 5 · Local editor
Цитата (Павел Сусло, 24.05.2022):
> Интересно, по какому пути он уехал, через Восточный мост, или Тверецкий?

Судя по знакам трамвай мог быть заказан для перевозки детей (дошкольников/школьников). По состоянию на 2001 год единственным вариантом, куда можно было отвезти детей именно на трамвае, на мой взгляд, является только Театр Кукол на проспекте Победы.
Учитывая изложенное, предполагаю что трамвай следовал через Восточный мост
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.