TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Днепър, 71-605 (КТМ-5М3) № ПВ-3; Днепър — Статии от вестници и списания; Транспортные статьи
  Днепър 71-605 (КТМ-5М3) № ПВ-3 
Статии от вестници и списания
Транспортные статьи
Вагоноремонтна майстерня (колишня територія)
Публикация из газеты Днепропетровского ТТУ:
Електротранспортник. — Дніпропетровськ, 1999. — № 31 (6 серпня). — С. 1.

Качено от Владислав-Днепр · Днепър           Дата: 6 август 1999 г., петък

Статистика

Публикувано 30.07.2022 15:35 MSK
Разглеждан — 843

Подробна информация

Днепър, 71-605 (КТМ-5М3) № ПВ-3

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3, площадка № 2
От...:1999
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:06.1983
Заводски №:8081
Текущо състояние:Бракуван
Назначение:Служебен
Забележка:Поливомоечный. До 1999 — 2115
Лопнула рама

24.07.2024 — надання дозволу на списання рішенням Дніпровської міськради № 32/53

Коментари · 7

31.07.2022 07:49 MSK
Връзка
Снимка: 1477
Зачем поливать пути? Только чтоб пыли не было?
+3
+4 / –1
31.07.2022 20:55 MSK
Връзка
Иладжа · Днепър
Снимка: 10
Конечно. На Войцеховича,до реконструкции рельсового полотна в 2021ом, каждый проезд трамвая в сухую погоду сопровождался 20+ секундной пылевой завесой как в "Дакаре"
+10
+10 / –0
31.07.2022 21:16 MSK
Връзка
Снимка: 9 · Местен редактор
Цитата (Иладжа, 31.07.2022):
> Конечно. На Войцеховича,до реконструкции рельсового полотна в 2021ом, каждый проезд трамвая в сухую погоду сопровождался 20+ секундной пылевой завесой как в "Дакаре"

Да и на других участках тоже. Например, Героев Сталинграда.
+4
+4 / –0
01.08.2022 17:13 MSK
Връзка
dein · Полтава
Снимка: 7
А робота на таких вагонах была в наказание или нет ?
+1
+1 / –0
01.08.2022 20:09 MSK
Връзка
Снимка: 9 · Местен редактор
Цитата (dein, 01.08.2022):
> А робота на таких вагонах была в наказание или нет ?

Наоборот, на спецвагонах легче работать: нет пассажиров, не надо соблюдать график вплоть до минуты, останавливаться на остановках, открывать/закрывать двери, смотреть в зеркало, объявлять остановки...
+4
+4 / –0
01.08.2022 21:44 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
Но ведь з/п то по идее должна быть меньше чем при работе на линейном?
0
+0 / –0
01.08.2022 23:21 MSK
Връзка
Снимка: 9 · Местен редактор
Цитата (Vladlen99, 01.08.2022):
> Но ведь з/п то по идее должна быть меньше чем при работе на линейном?

Это смотря с кем из работающих на линейных вагонах сравнивать. С имеющим 35-летний стаж и первый разряд водителем ночных смен, работающим на системах? Или с новичком после курсов, с третьим разрядом, без права управлять системой, без допуска на маршруты сложного профиля пути и т. д?

З/п зависит от множества факторов.

У новых водителей с третьим разрядом всё равно нет допуска на спецвагоны.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.