Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Moskva, Tatra T3SU Br. 5148; Moskva, Tatra T3SU Br. 5927
  Moskva Tatra T3SU Br. 5148  —  route 39, СМЕ 5148+5147, укороченный рейс
 Tatra T3SU Br. 5928  —  route 8, СМЕ 5927+5928
 Tatra T3SU Br. 5927  —  route 8, СМЕ 5927+5928
Дубининская улица (Зацепская площадь)

Autor: Karel Hoorn           Date: 20 Listopad 1989 god., Petak

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.07.2022 02:30 MSK
Pregledi — 646

Detailed info

Moskva, Tatra T3SU Br. 5148

Prijevoznik/Pogon:Tramcars before 1994 — Tatra T3 (1978–1987)
Model:Tatra T3SU
Proizvedeno:1980
Serijski broj:169252
Trenutačno stanje:Promijenjen broj ili premješteno unutar grada (09.1994)
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:09.1994 to Apakova, 1409; 1995 to Izhevsk, 1202; 03.2013 to Tatra T3K
стажерский, КР Ижевск 2004 г. АСТП "Канопус"

Moskva, Tatra T3SU Br. 5927

Prijevoznik/Pogon:Tramcars before 1994 — Tatra T3 (1978–1987)
Since...:25.03.1988
Model:Tatra T3SU
Proizvedeno:1987
Serijski broj:176684
Trenutačno stanje:Promijenjen broj ili premješteno unutar grada (09.1994) Izvan službe
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:09.1994 to Krasnopresnenskoye, 3927; 01.2013 to MTTA # 3473; 10.2018 to 30473; 23.04.2021 to Saratov, 30473; 09.2022 to 2304
Москва:
Первоначальная компоновка салона 2+1 (полумягкие сиденья).
25.03.1988 зачислен в Октябрьское депо.
28.12.1993 передан в Краснопресненское депо.
СМЕ 5927+5928 (03.1988 — начало 90-х годов).
СМЕ 5926+5927 (1994).
СМЕ 3926+3927 (09.1994 — 2004).
СМЕ 3937+3927 (2005 — 12.2008).

После модернизации компоновка салона 1+1 (мягкие сиденья типа СПН-1).
Был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров).

Camera Settings

Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.