TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Vologda, ZiU-682G [G00] č. 141; Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 č. 212; Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 č. 209
  Vologda ZiU-682G [G00] č. 141 
 Gräf & Stift GE150 M18 č. 212 
 Gräf & Stift GE150 M18 č. 209 
 ZiU-682V-012 [V0A] č. 120 
Троллейбусное депо
Автор фото: Михаил Кузнецов

Zaslal Stanislav Dudnev · Vologda           Datum: 2002 (přibližně)

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 18.06.2022 16:17 MSK
Zhlédnutí — 760

Podrobné informace

Vologda, ZiU-682G [G00] č. 141

Vozovna:Trolleybus
Typ:ZiU-682G [G00]
Vyroben:1992
Výrobní číslo:2903
Současný stav:Vyřazen
Účel provozu:Osobní

Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 č. 212

Vozovna:Trolleybus
Od...:12/2001
Typ:Gräf & Stift GE150 M18
Vyroben:8/1984
Výrobní číslo:31L000003
Současný stav:Vyřazen (1/2012)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:12.2001 ex Linz, 212
Точная дата постройки: 28.08.1984
Эксплуатация в Вологде с 2002 года.

Vologda, Gräf & Stift GE150 M18 č. 209

Vozovna:Trolleybus
Od...:12/2001
Typ:Gräf & Stift GE150 M18
Vyroben:7/1984
Výrobní číslo:28L000119
Současný stav:Odeslán do jiného města (2003) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Poznámka:12.2001 ex Linz, 209 / L 12-209. 2003 to Saint-Petersburg, 3201; 2003 to Vologda, 209
Точная дата постройки: 18.07.1984.
Проходил опытною эксплуатацию в Санкт-Петербурге, на баланс ТП №3 зачислен не был.

Komentáře · 4

11.12.2022 17:23 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.
–1
+0 / –1
11.12.2022 22:05 MSK
Odkaz
Чока · Tambov
Fotografií: 119
Цитата (Транспортник35, 11.12.2022):
> Вижу что у графов на штангах имеются ПШУ, получается у них был автономный ход? Могу предложить что дизель генератор.

А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.
0
+0 / –0
12.12.2022 09:24 MSK
Odkaz
Stanislav Dudnev · Vologda
Fotografií: 320 · Místní editor
Цитата (Чока, 11.12.2022):

> А какая связь? ПШУ могут быть и без автономного хода. Вроде у этих Графов ничего такого не было. Разве что аварийный от аккумуляторов.

У этих графов автономки не было вообще. У второй партии, те что из Инсбрука, стоял дизель-генератор. Пользовались им очень редко, скорее ради забавы. Скорость движения на автономке 5-10 км/ч.
0
+0 / –0
08.05.2023 09:02 MSK
Odkaz
retrobus · New York City
Fotografií: 234
Напоминают старые троллейбусы Сан Франциско, а может автобусы МАНы. Не помню.
–1
+1 / –2

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.