TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Taganrog, 71-628M Nr. 24
  Taganrog71-628M Nr. 24  —  Обкатка
Улица Ленина

Autor: Сергей Nemtsev · Taganrog           Dată: 24 aprilie 2022 an, Duminică

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 27.04.2022 05:28 MSK
Vizualizări — 788

Informație detaliată

Taganrog, 71-628M Nr. 24

Depoul:OOO "SINARA - GNR TAGANROG"
Livrat:09.04.2022
Model:71-628M
Anul construcției:04.2022
Numărul de serie:6
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:01.05.2022

Setările camerei foto

Model:NIKON D7200
Artist Name:SERGEY_NEMTSEV
Copyright Information:My_life_my_rules
Date and Time:24.04.2022 14:29
Exposure Time:1/100 sec
Aperture Value:18
ISO Speed:160
Focal Length:35 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

27.04.2022 09:04 MSK
Link
Fotografii: 708
О, только сейчас заметил, что от зеркал-"башмаков" решили отказаться и поставили стандартные УКВЗ-шные
+6
+6 / –0
27.04.2022 09:52 MSK
Link
Fotografii: 4440
Цитата (Яков Титенок, 27.04.2022):
> О, только сейчас заметил, что от зеркал-"башмаков" решили отказаться и поставили стандартные УКВЗ-шные

Возможно этот вагон уже не из тех, что строились под Москву и были в разной степени готовности.
+5
+5 / –0
27.04.2022 17:38 MSK
Link
Fotografii: 422 · Redactor general
Эти полегче выглядят.
0
+0 / –0
27.04.2022 18:29 MSK
Link
Fotografii: 4440
Цитата (Карданный Вал, 27.04.2022):
> Эти полегче выглядят.

Те с автоматическим складыванием, а эти - нет.
0
+0 / –0
27.04.2022 19:01 MSK
Link
jiabka_gbi · Sankt Petersburg
Nicio fotografie
А чем в принципе существенно различаются 71-628 и 71-628М за исключением дизайна?
0
+0 / –0
27.04.2022 19:17 MSK
Link
Tolya · Sankt Petersburg
Fotografii: 7
Вагон 71-628М оборудован гибридным накопителем энергии, позволяющим:
- уменьшить удельное энергопотребление на тягу до уровня 40 Вт*ч / т*км (по ГОСТ 8802-78 - не более 100 Вт*ч / т*км)
- снизить пиковый ток потребления вагона до 300 А (включая климатику)
(без накопителя пиковый ток порядка 800 А)
- выполнять автономный ход без снижения качества сервиса (отопление / кондиционирование) для пассажиров на расстояние более 7 км, со скоростью сообщения не менее 13 км/ч
+13
+13 / –0
27.04.2022 22:35 MSK
Link
R.Z. · Noginsk
Fotografii: 25
Цитата (jiabka_gbi, 27.04.2022):
> А чем в принципе существенно различаются 71-628 и 71-628М за исключением дизайна?

https://www.ukvz.ru/produktsiya/seriynye-modeli/71-628m/

https://www.ukvz.ru/produktsiya/seriynye-modeli/71-628/
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.