TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, ЗиУ-682Г-016.02 № 3305; Харков, ЗиУ-682Г-016.02 № 3334
Условно публикуване
  Харков ЗиУ-682Г-016.02 № 3305 
 ЗиУ-682Г-016.02 № 3334 
Московський проспект

Автор: transportnik_307489           Дата: 13 април 2021 г., вторник

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 21.03.2022 22:58 MSK
Разглеждан — 1066

Подробна информация

Харков, ЗиУ-682Г-016.02 № 3305

Депо/Парк:КП «Троллейбусное депо № 3»
От...:12.2006
Модел:ЗиУ-682Г-016.02
Построен:2006
Заводски №:8670
VIN:XTU682Г0M70008670
Текущо състояние:Бракуван (09.2021)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:11.01.2007
Край на експлоатацията:04.2021
11.01.2007 — презентация и начало работы (маршрут №2): https://youtu.be/nXWM7wbS_Es

Харков, ЗиУ-682Г-016.02 № 3334

Депо/Парк:КП «Троллейбусное депо № 3»
От...:09.2007
Модел:ЗиУ-682Г-016.02
Построен:2007
Заводски №:8851
VIN:XTU682G0M70008851
Текущо състояние:Бракуван (06.2023)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:09.2007
Край на експлоатацията:05.2021
Бракуван (Наряз.):06.2023
05.2010 — СР

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:M2006C3MNG
Выдержка:2061/1000000 с
Диафрагменное число:2.2
Чувствительность ISO:111
Фокусное расстояние:3.43 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

22.03.2022 00:02 MSK
Връзка
ELRON · Харков
Снимка: 165
О, Боже мой...
+16
+17 / –1
22.03.2022 05:51 MSK
Връзка
Canonist · Красноярск
Снимка: 546
Я не понимаю , как можно было довести тролл 2006 г.в. до ТАКОГО состояния ?
+4
+9 / –5
22.03.2022 07:23 MSK
Връзка
Снимка: 10
Если не ремонтировать, не красить и не проводить технический осмотр, то до такого состояние можно довести любой общественный транспорт не зависит от этого.
+10
+10 / –0
22.03.2022 07:46 MSK
Връзка
Andrey_Sheva · Харков
Снимка: 1681 · Местен редактор
Цитата (Илья Быков, 22.03.2022):
> не понимаю , как можно было довести тролл 2006 г.в. до ТАКОГО состояния ?

Тут как раз всё объяснимо - фото сделано за несколько дней до списания, и списали его не из-за нескольких ржавых заплаток - а наоборот, никто особо не занимался косметикой ибо было известно что машина пойдёт под списание.
+13
+13 / –0
22.03.2022 11:45 MSK
Връзка
Снимка: 1477
А исходя из чего это было известно? Наши 2006 г.в. до сих пор на ходу
+6
+7 / –1
22.03.2022 13:51 MSK
Връзка
Снимка: 244
Закрепленные водители с Тролз пересели на Богданы.
Эти троллейбусы использовались как резервные. С каждым последующим пополнением Богданами получался переизбыток троллейбусов (исходя из выпуска ТД3).
Посчитали, что целесообразнее списать, а не ремонтировать..
+15
+15 / –0
23.03.2022 21:21 MSK
Връзка
Няма снимки · Модератор на коментари / Редактор / Редактор новини
Цитата (Борис Кораблёв, 22.03.2022):
> Наши 2006 г.в. до сих пор на ходу

Наши (Саранск) такие же некоторые своим ходом ехали на порезку... Там кузовня очень умеет гнить внизу. Ехать тралик едет, а возить людей им нельзя. Проблемы обшивки, как на фото, на самом деле мелочи, это можно устранить элементарно. А вот несущие конструкции - тут где как. В Нижнем Новгороде даже 016.03 того же года (швеллерные) начинают списывать и похоже, что тоже по кузовне, хоть она и посильнее 016.02.
+1
+2 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.