TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Charkivas, Tatra T3M nr. 412; Charkivas, Tatra T3SU nr. 3074
  Charkivas 71-619KT nr. 3108 
 71-619KT nr. 3107 
 71-619KT nr. 3105 
 71-619KT nr. 3110 
 Tatra T3A nr. 3001 
 Tatra T3M nr. 412 
 T3-VPSt nr. 3069 
 Tatra T3SU nr. 3074 
Жовтневе трамвайне депо

Autorius: FoŘeverBoūnd · Charkivas           Data: 2022 m. vasario 20 d., sekmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 21.02.2022 22:43 MSK
Peržiūrų — 2208

Detali informacija

Charkivas, Tatra T3M nr. 412

Depas/Parkas:Oktyabrskoye tramway depot
Nuo...:2016-05
Modelis:Tatra T3M
Pagamintas:1973
Gamyklinis numeris:162511
Dabartinė būsena:Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2016-05-13
Eksploatacijos sustabdymas:2020-06-20
Pastaba:Отстранён от эксплуатации. 05.2016 ex TE, 8094; 12.10.2015 ex Prague, 8094; 1981 ex Tatra T3 # 6877
Прага:

01.2014 — Оdstavena z provozu / Отставлен от пассажирской эксплуатации


Харьков:

История:

10.2015 — прибыл в Харьков
05.2016 — КР ТЭ (использован в качестве кузова и оборудования)
с 20.06.2020 — не эксплуатируется

Маршруты:

05.2016 — 19.06.2020: маршрут №20

Charkivas, Tatra T3SU nr. 3074

Depas/Parkas:Oktyabrskoye tramway depot
Nuo...:2016-07
Modelis:Tatra T3SU
Pagamintas:1982
Gamyklinis numeris:172100
Dabartinė būsena:Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:07.2016 ex TE, 901; 31.03.2016 ex Ostrava, 901
Острава:
31.03.2016 — отправлен в Харьков

Харьков:
07.2016 — КР ТЭ
Не эксплуатируется с 08.2021

Komentarai · 2

02.03.2022 17:36 MSK
Nuoroda
Georg 555 · Krasnodar
Nėra foto
Все ктм 619, с поломками?.
0
+0 / –0
03.03.2022 15:03 MSK
Nuoroda
Andrey_Sheva · Charkivas
Foto: 1681 · Miesto redaktorius
Отставлены в основном из-за неисправностей либо из-за износа механических частей. Вагонам уже 15 лет и из-за отсутствия в Украине рынка сертифицированных запчастей они не могут пройти полноценный СР/КР для продолжения срока эксплуатации. Из десяти вагонов один (3110) повреждён в ДТП, 3107 и 3109 стали "донорами" ещё лет 5-6 назад, остальные встали относительно недавно (2-3 года назад) из-за отсутствия запчастей. До начала активных боевых действий (и как следствие остановки транспорта) в ходу оставались только 3104 и 3106.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.