TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Саратаў, МТТА № 30474
  Саратаў71-605 (КТМ-5М3) № 1279  —  маршрут 3, СМЕ 1279+1281
 71-605 (КТМ-5М3) № 1243  —  маршрут 11
 МТТА № 30474  —  маршрут 9
Астраханская улица

Аўтар: sarman · Саратаў           Дата: 27 студзеня 2022 г., чацвер

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 27.01.2022 19:00 MSK
Праглядаў — 526

Падрабязная інфармацыя

Саратаў, МТТА № 30474

Дэпо / Парк:Заводское трамвайное депо (№ 2)
З...:26.04.2021
Мадэль:МТТА
Пабудаваны:01.2013
Заводскі №:22
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (08.09.2022) Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:15.07.2021
Заўвагі:До 04.2021 — Москва, 30474; до 11.2019 — 3474; до 18.03.2009 — Tatra T3SU № 3875; до 07.2008 — 3923; до 09.1994 — 5923. С 08.09.2022 — 2324
Москва:
Первоначальная компоновка салона 1+1 (пластиковые сиденья).
Эксплуатировался в Октябрьском депо.
СМЕ 5922+5923 (1988 — ≈1992 гг.).
Указанием от 28.12.1993 передан в Краснопресненское депо.
СМЕ 5922+5923 (1994 г.).
СМЕ 3922+3923 (09.1994 — 01.2001 гг.).
СМЕ 3764+3923 (2002 г.).
СМЕ 3798+3923 (2003 г.).
СМЕ 3652+3923 (2003 — 01.2007 гг.).
СМЕ 3567+3923 (01.2007 — 07.2008 гг.).
СМЕ 3941+3875 (07.2008 — 12.2008 гг.).
КР ТРЗ 12.1993 г., 03.2001 г.

После модернизации в тип МТТА компоновка салона 1+1 (мягкие сиденья типа СПН-1).
Был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров).

EXIF

Модель камеры:DSC-RX100
Время съёмки:27.01.2022 13:42
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:125
Фокусное расстояние:16.99 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 2

24.04.2022 09:15 MSK
Спасылка
sarman · Саратаў
Фота: 8714 · Лакальны рэдактар
С подгоревшей проводкой - это теперь как бы не в разбор? Тут с железом никак не разберутся, а проводка - дело тонкое...
+2
+2 / –0
24.04.2022 10:33 MSK
Спасылка
Kisuna · Масква
Фота: 136
Да вон 390 сделали с тем же
Полы вскрыли
Распутали все
И поменяли
Там не то чтобы все сгорело
Пару-тройку проводов
Тем более там не гниль как у наших вагонов, поэтому в целом проще сделать
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.