TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Saratov, MTTA Nr. 30474
  Saratov71-605 (KTM-5M3) Nr. 1279  —  Traseu 3, СМЕ 1279+1281
 71-605 (KTM-5M3) Nr. 1243  —  Traseu 11
 MTTA Nr. 30474  —  Traseu 9
Астраханская улица

Autor: sarman · Saratov           Dată: 27 ianuarie 2022 an, Joi

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 27.01.2022 19:00 MSK
Vizualizări — 526

Informație detaliată

Saratov, MTTA Nr. 30474

Depoul:Zavodskoe tramway depot (# 2)
Livrat:26.04.2021
Model:MTTA
Anul construcției:01.2013
Numărul de serie:22
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (08.09.2022) Defect
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:15.07.2021
Observație:04.2021 ex Moscow, 30474; 11.2019 ex 3474; 18.03.2009 ex Tatra T3SU # 3875; 07.2008 ex 3923; 09.1994 ex 5923. 08.09.2022 to 2324
Москва:
Первоначальная компоновка салона 1+1 (пластиковые сиденья).
Эксплуатировался в Октябрьском депо.
СМЕ 5922+5923 (1988 — ≈1992 гг.).
Указанием от 28.12.1993 передан в Краснопресненское депо.
СМЕ 5922+5923 (1994 г.).
СМЕ 3922+3923 (09.1994 — 01.2001 гг.).
СМЕ 3764+3923 (2002 г.).
СМЕ 3798+3923 (2003 г.).
СМЕ 3652+3923 (2003 — 01.2007 гг.).
СМЕ 3567+3923 (01.2007 — 07.2008 гг.).
СМЕ 3941+3875 (07.2008 — 12.2008 гг.).
КР ТРЗ 12.1993 г., 03.2001 г.

После модернизации в тип МТТА компоновка салона 1+1 (мягкие сиденья типа СПН-1).
Был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров).

Setările camerei foto

Model:DSC-RX100
Date and Time:27.01.2022 13:42
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:125
Focal Length:16.99 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

24.04.2022 09:15 MSK
Link
sarman · Saratov
Fotografii: 8714 · Redactor local
С подгоревшей проводкой - это теперь как бы не в разбор? Тут с железом никак не разберутся, а проводка - дело тонкое...
+2
+2 / –0
24.04.2022 10:33 MSK
Link
Kisuna · Moscova
Fotografii: 136
Да вон 390 сделали с тем же
Полы вскрыли
Распутали все
И поменяли
Там не то чтобы все сгорело
Пару-тройку проводов
Тем более там не гниль как у наших вагонов, поэтому в целом проще сделать
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.