TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Maskva, MTTCh nr. 3443
  Maskva MTTCh nr. 3443  —  Резервный вагон
Кольцо "Таллинская улица"

Autorius: Mashinist · Samara           Data: 2009 m. kovo 13 d., penktadienis

Statistika

Publikuota 20.03.2009 13:52 MSK
Peržiūrų — 496

Detali informacija

Maskva, MTTCh nr. 3443

Depas/Parkas:Krasnopresnenskoye tram depot
Nuo...:2009-02
Modelis:MTTCh
Pagamintas:2009-02
Gamyklinis numeris:103
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2016-08-10) Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2024-03
Pastaba:17.11.2008 ex Tatra T3SU # 3801; 09.1994 ex 5801. 10.08.2016 to Baumana; 09.2016 to Apakova; 06.2018 to 30443; 31.10.2020 to Krasnopresnenskoye; 23.12.2021 to Kursk, 111
Москва
Первоначальная компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья)
30.06.1998 зачислен в Октябрьское депо
28.12.1993 передан в Краснопресненское депо
КР ТРЗ — 01.2005 г.
СМЕ 5801+5802 (07.1987 — начало 90-х годов)
СМЕ 3801+3578 (2003 — 2004)
СМЕ 3801+3577 (2005 — 09.2008)

После модернизации компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья)
СМЕ 3443+3445 (03.2009-11.2010)

Курск

Komentarai · 3

20.03.2009 20:35 MSK
Nuoroda
КТМ-30 · Maskva
Nėra foto
на какой пустят?) надо бы на 23- 100% не разрисуют))
0
+0 / –0
20.03.2009 20:46 MSK
Nuoroda
Foto: 4445 · Miesto redaktorius
Цитата (КТМ-30, 20.03.2009):
> на какой пустят?) надо бы на 23- 100% не разрисуют))

А он уже и работает на 23-м.
0
+0 / –0
24.03.2009 09:46 MSK
Nuoroda
ARTём · Maskva
Foto: 1271
Цитата (КТМ-30, 20.03.2009):
> надо бы на 23- 100% не разрисуют

К сожалению эта зараза с 6-го понемногу перебирается и на Щуку... Так что теперь любой вагон Пресни может пострадать: вечерние "нули" никуда не денешь! :-(
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.