Transphoto
照片中反映的内容为事实而且目的并非为推广任何站点;所有资料由用户提交而且不能代表网站的任何政治站点。
关闭
利沃夫 — Track reconstructions: Stepana Bandery str. [28.09.2020 -18.12.2021]
  利沃夫Track reconstructions: Stepana Bandery str. [28.09.2020 -18.12.2021]
Вулиця Степана Бандери

作者: Jan de Vu · 利沃夫           日期: 2 十月 2021 年, 星期六

展示拍摄地点

照片数据

照片用途: BY-NC-SA
发布 03.10.2021 00:47 MSK
观看 — 1395

详细信息

投票

评分: +117
Головизин Сергей+1
Влад96+1
Vasiljev Sergei+1
Домиан+1
Александр Конов+1
ДС3+1
МаксD3100+1
Novert Байкальский+1
Pikalisi TV+1
Viktor_L+1
Станислав+1
Колобок+1
NeoTroll+1
Karol95+1
Дмитрий Золотарёв+1
AlexSan+1
Vladlen99+1
Kosta1466+1
Timofeiikarus+1
Petko21+1
mann+1
DanilRus2004+1
KKP+1
UmbrellaMoon+1
Локхид+1
A. V.+1
Сергей Сергеев+1
СтаС+1
Денис Щербина+1
Алексей Разуменко+1
Абрам+1
kamaz+1
РоманZetter+1
Navigator+1
Сергофан+1
Angel+1
Андрей Лазарев+1
MMG+1
Andrew Gri-Shen+1
manil+1
WEST+1
Илья Шпаков+1
Александр Марьянович+1
Ivan Voiteshonok+1
dmitrymax+1
Дмитрий Михайлов+1
Rio+1
nikwotnik+1
anton121+1
Егор Шмаков (Василий Фрескин)+1
Аркадий Новожилов+1
Александр Рябов+1
kosteg+1
Олег Рыбальченко+1
Denis+1
FanUmbrella+1
Киpeeв Андрей+1
Senko Baton+1
Андрей Сычёв+1
Dима66+1
Юрий Лихачёв+1
AmpuTaToR+1
Мазай 105+1
Александр Vl+1
Maksimus+1
Пикет+1
Dima 2502+1
Бараш Алексей+1
tavalex2007+1
AkronisIT+1
Romann+1
KoD@K+1
Андрэ+1
VadTrans+1
Alex Silkin+1
Сергей Валерьевич+1
Валентин Чернецкий+1
Ralfs.Walters+1
Ignas.Žukauskas+1
Ivorn Frost+1
Semën Kuznetsov+1
Дамир Абдуллин+1
BaNDiT69+1
Луис+1
Silvish+1
Sheson+1
Владислав Фоменко+1
Георгий Фишер+1
Богдан Деркач+1
Лев Мощевитин+1
Vladimir Vill+1
Lordcar+1
Максим Раевский+1
Федин Кирилл+1
DANIIL+1
Денис Волотовский+1
LEKTOR+1
Jan Horsky+1
Sentinel+1
Shpachok Miner+1
СПЕКТР-1+1
Seriy+1
татр-т6б5+1
Олег Бодня+1
Хоббит+1
frunzenecc+1
Серега Ф.+1
Maciej Zysko+1
MAX500MAX+1
Zubozht+1
alex26+1
Еся+1
Sergei 34+1
Fjord Below+1
товарищ андрей+1
Сергей Советский+1
Tor76+1

EXIF

Model:E-M5MarkII
Artist Name:Jan de Vu (Yurii Pylypchuk)
Copyright Information:Yurii Pylypchuk
Date and Time:02.10.2021 17:46
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:640
Focal Length:58 mm
展示完整EXIF

评论 · 45

03.10.2021 18:16 MSK
链接
照片:: 9883 · 综合编辑人员
Правильно ли я понимаю, что правый и левый поворот планируется на отдельных путях?
+8
+9 / –1
03.10.2021 18:53 MSK
链接
照片:: 79
правильно розумію що крестовини ви робите на місці?
+3
+6 / –3
03.10.2021 19:14 MSK
链接
Jan de Vu · 利沃夫
照片:: 528
Цитата (Дмитрий Михайлов, 03.10.2021):
> Правильно ли я понимаю, что правый и левый поворот планируется на отдельных путях?

Верно. В дали видно место под монтаж новой стрелки.
> правильно розумію що крестовини ви робите на місці?
В даному випадку якщо пересічення колій не типове то, роблять на місці.
+20
+21 / –1
03.10.2021 19:23 MSK
链接
ObolonsSKY · Victor Harbour
照片:: 62
Панове, чи є якісь часові орієнтири щодо закінчення цього ремонту?
+4
+5 / –1
03.10.2021 20:51 MSK
链接
没有照片
Десь три дні тому обіцяли здати перехрестя Бандери-Федьковича, не знаю, як там. Ділянка Федьковича - Городоцька має вищу готовність за відрізок на фото, її можна було б здати в жовтні, якби не необхідність переробити частину перехрестя з Городоцькою (https://tvoemisto.tv/news/sogodni_dlya_p...99.html). Весь шмат до кінця року - реальні терміни, якщо в листопаді сніг не повалить.

До речі, що там по зміні геометрій колій на Городоцькій? Щось шпальні плити лишали враження, що на неї махнули рукою.
+3
+4 / –1
03.10.2021 21:31 MSK
链接
Jan de Vu · 利沃夫
照片:: 528
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Панове, чи є якісь часові орієнтири щодо закінчення цього ремонту?

Типова відповідь по термінам це до кінця поточного року.
+6
+7 / –1
03.10.2021 21:40 MSK
链接
照片:: 105
А есть уже понимание, как будут остановочные пункты располагаться? Общая остановка будет находится до стрелочного перевода либо отдельные платформы для каждого направления перед/за перекрестком?
+3
+3 / –0
03.10.2021 21:44 MSK
链接
照片:: 2003 · 副管理员
Прямо рад за Львов. Надеюсь что в скором времени получится снова попасть в этот замечательный город.
+19
+25 / –6
03.10.2021 22:25 MSK
链接
照片:: 203
Цитата (Jan de Vu, 03.10.2021):
> Верно. В дали видно место под монтаж новой стрелки.

А в связи с чем такое решение связано, разделение левого и правого поворотов?
+4
+5 / –1
03.10.2021 22:49 MSK
链接
ObolonsSKY · Victor Harbour
照片:: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.10.2021):
> Весь шмат до кінця року - реальні терміни,


Cytat (Jan de Vu, 03.10.2021):
> до кінця поточного року.

Дякую!

"Доведеться" 2022-го їхати на інспектування)
+1
+5 / –4
03.10.2021 23:54 MSK
链接
照片:: 140
В Украине нет фирм, которые по индивидуальным проектам выпускают спецчасти?
Таким образом качественная и долговечная крестовина не получится.
+6
+7 / –1
04.10.2021 04:20 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
У Львові майже всі пересічення у кривих (і навіть на Чупринки-Київській під кутом 90 град.) роблять безпосередньо на місці під час монтажу колії. Не практикується замовлення на стороні за індивідуальним проектом.
+3
+3 / –0
04.10.2021 09:00 MSK
链接
照片:: 2003 · 副管理员
Цитата (Андрей Сычёв, 03.10.2021):
> Цитата (Jan de Vu, 03.10.2021):
> > Верно. В дали видно место под монтаж новой стрелки.
>
> А в связи с чем такое решение связано, разделение левого и правого поворотов?

Ну а если логически подумать? Такая система применяется в большинстве городов Европы и даже в Беларуси.

Не задерживается движение, если один вагон стоит, а другому надо ехать. Не тормозишь лишний раз на стрелке и тп
+8
+8 / –0
04.10.2021 10:19 MSK
链接
没有照片
Это последний участок Бандеры? К концу года уже полностью движение запустят?
+3
+3 / –0
04.10.2021 14:46 MSK
链接
A. V. · 利沃夫
照片:: 3027
Цитата (AmpuTaToR, 03.10.2021):
> А есть уже понимание, как будут остановочные пункты располагаться? Общая остановка будет находится до стрелочного перевода либо отдельные платформы для каждого направления перед/за перекрестком?

Я так понимаю, что остановка для маршрута, что едет в левом ряду, будет за перекрестком, т.к. за спиной автора в нескольких десятках метров сделана платформа остановки
+4
+4 / –0
04.10.2021 17:01 MSK
链接
没有照片
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> "Доведеться" 2022-го їхати на інспектування)

Пишіть в ПП, проведемо екскурсію ;-)
+2
+4 / –2
04.10.2021 17:33 MSK
链接
Vladlen99 · 奧德薩
照片:: 43 · 综合编辑人员 / 页面翻译 (UK)
Честно говоря, не вижу радости. Из старых панорам выходит, что линия шла по первой полосе, ныне кладут ближе к осевой - спорное решение.

И получается при реконструкции по законодательству возможно изменять элементы инфраструктуры? (Просто помнится из одесских обсуждений, что выяснили, что всё должно лежать так как было).
–7
+2 / –9
04.10.2021 17:56 MSK
链接
没有照片
По-1, лінія в правій смузі перетинає всі заїзди у двори і бічні проїзди; осьова для трамваю краще за бокову смугу.
По-2, звісно, можна - реконструкції зазвичай для цього і роблять.
+5
+6 / –1
04.10.2021 18:00 MSK
链接
HAnS · 基辅
照片:: 205
Цитата (одесса, 04.10.2021):
> Честно говоря, не вижу радости. Из старых панорам выходит, что линия шла по первой полосе, ныне кладут ближе к осевой - спорное решение.

Линия и сейчас идет в первой полноразмерной полосе. Правее только велополоса)

> И получается при реконструкции по законодательству возможно изменять элементы инфраструктуры? (Просто помнится из одесских обсуждений, что выяснили, что всё должно лежать так как было).

Вы с капремонтом путаете - это там нельзя.
+11
+12 / –1
04.10.2021 22:10 MSK
链接
Vladlen99 · 奧德薩
照片:: 43 · 综合编辑人员 / 页面翻译 (UK)
Цитата (HAnS, 04.10.2021):
> Правее только велополоса)

Всё никак не привыкну к этому глупейшему требованию.

Цитата (Владимир Комирной, 04.10.2021):
> осьова для трамваю краще за бокову смугу.

Вагону то может да, а вот для пассажиров нет.
–8
+2 / –10
05.10.2021 00:11 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
Цитата (одесса, 04.10.2021):
> Честно говоря, не вижу радости. Из старых панорам выходит, что линия шла по первой полосе, ныне кладут ближе к осевой - спорное решение.
>

На Бандери замість 3-х смуг після реконструкції будуть лише дві - по одній у кожному напрямку, тому трамвайну колію вирішили змістити до осі вулиці. Але раніше при багатьох реконструкціях вулиць, де раніше колія була по осі, її зміщували до тротуару для зручності пасажирів. Тепер для цього взяли на заході таке ноу-хау для Львова як "віденська зупинка", яке і впроваджують вперше на Бандери.
+2
+3 / –1
05.10.2021 00:31 MSK
链接
照片:: 551
Цитата (одесса, 04.10.2021):
> Всё никак не привыкну к этому глупейшему требованию

Могу предложить поездить на велике через весь город по дорогам годик-другой) способствует привыканию к тому, что хорошая велоинфраструктура это хорошо
+10
+11 / –1
05.10.2021 08:28 MSK
链接
RevelJack · 利沃夫
没有照片
Цитата (Sasha Lviv, 05.10.2021):
> Але раніше при багатьох реконструкціях вулиць, де раніше колія була по осі, її зміщували до тротуару для зручності пасажирів. Тепер для цього взяли на заході таке ноу-хау для Львова як "віденська зупинка", яке і впроваджують вперше на Бандери.

В чому зручність виходити на середину дороги на зупинках площа Кропивницького, Мечнікова, Стрийський ринок? А щодо віденської зупинку, першу таку зробили на Куліша, потім була Чорновола, Хмельницького, Шевченка і тепер Бандери.
+1
+1 / –0
05.10.2021 09:24 MSK
链接
Vladlen99 · 奧德薩
照片:: 43 · 综合编辑人员 / 页面翻译 (UK)
Цитата (Олег Рыбальченко, 04.10.2021):
> Могу предложить поездить на велике через весь город по дорогам годик-другой)

Спасибо, я предпочитаю более комфортные, привычные и безопасные типы передвижения по городу.
Достаточно просто закрепить везде где надо, что в первой полосе имеет право появляться всякая ерунда типа велосипедов, скутеров, электросамокатов. А "красть" или у пешеходов тротуар или у автомобилистов полосу ради нескольких лесопедистов в час в тёплую пору года это не правильно.
–13
+3 / –16
05.10.2021 10:47 MSK
链接
kitty-boy · 聖彼德斯堡
没有照片
Цитата (одесса, 05.10.2021):
> Спасибо, я предпочитаю более комфортные, привычные и безопасные типы передвижения по городу.

Слетайте в Амстердам, Копенгаген, Хельсинки, Стокгольм и другие города с не самым теплым климатом, где очень популярны велосипеды.
Никто не говорит о том, что нужно обязательно ехать на велосипеде через весь город. В пределах того же центра любого города велосипед быстрее пешехода и удобнее машины тк не стоит в пробках и не нужно искать место для парковки.
Честно говоря удивлен, что в 2021 году на ресурсе посвященном общественному транспорту еще нужно кому то объяснять про велосипед.
+8
+11 / –3
05.10.2021 11:00 MSK
链接
AlexSan · 奧德薩
照片:: 536
Quote (одесса, 05.10.2021):
> нескольких лесопедистов в час в тёплую пору года

Что-то из риторики крепких хозяйственников. Типа ещё одна полоса -- и всё поедет.
+9
+10 / –1
05.10.2021 11:38 MSK
链接
Володя · 莫斯科
照片:: 1
Цитата (kitty-boy, 05.10.2021):
> Никто не говорит о том, что нужно обязательно ехать на велосипеде через весь город

Только большинство людей у нас именно что через весь город и мотаются.
+2
+2 / –0
05.10.2021 11:44 MSK
链接
Vladlen99 · 奧德薩
照片:: 43 · 综合编辑人员 / 页面翻译 (UK)
Цитата (AlexSan, 05.10.2021):
> Типа ещё одна полоса -- и всё поедет.

Ну если этот принцип работает если правильно его организовать то не понимаю возмущения.


Цитата (kitty-boy, 05.10.2021):
> в 2021 году на ресурсе посвященном общественному транспорту еще нужно кому то объяснять про велосипед.

Велосипед это ОТ? Лично я считают такие виды транспорта (всё одно, двухколёсное и наверное трёхколёсное) в крупных городах паразитным видом транспорта, который доставляет неудобство остальным участникам дорожного движения. Сколько разных ДТП из-за них случается за год в городах.
В областных центрах и прочих крупных городах место ОТ, личному транспорту, коммерческому, комунальному, техническому и пешеходам.
Вот в маленьких городах типа райцентра и сёлах - да удобно и комфортно.
–12
+3 / –15
05.10.2021 12:14 MSK
链接
AlexSan · 奧德薩
照片:: 536
Quote (одесса, 05.10.2021):
> Сколько разных ДТП из-за них случается за год в городах.

Вы не видите бревно в глазу в виде личного автомобиля. Это и есть паразитарный вид транспорта, который, по моим наблюдениям отрезка Люстдорфской дороги, Водопроводной, Мечникова, перевозит 1-2 человек даже в час пик, требует обширной (буквально обширной, в территориальном плане) инфраструктуры для своего функционирования и ещё большее обширной для хранения. Велосипед, после этого, паразитирует? Лол, кек, чебурек.

Тем временем, статистика подъехала:

Дорожньо-транспортнi пригоди за видами
за період з 01.01.2021 по 31.08.2021

ЗІТКНЕННЯ - 75998
НАЇЗД НА ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ, ЩО СТОЇТЬ - 719040
НАЇЗД НА ПЕРЕШКОДУ - 715427
НАЇЗД НА ПІШОХОДА - 74988
ПЕРЕКИДАННЯ ТЗ - 72440

...

НАЇЗД НА ВЕЛОСИПЕДИСТА - 1131 (0,94% от общей суммы)

http://patrol.police.gov.ua/statystyka/
+7
+8 / –1
05.10.2021 13:08 MSK
链接
Vladlen99 · 奧德薩
照片:: 43 · 综合编辑人员 / 页面翻译 (UK)
Цитата (AlexSan, 05.10.2021):
> Тем временем, статистика подъехала:
>

А эта статистика учитывает всякие ДТП когда человека зацепляет велосипедист/самокатист и т.п. которые происходят на тротуаре? Прошлым летом, к примеру, соседа зацепил рулём велосипедист - месяц лечил руку. Да и просто аварийные ситуации возникают.


Цитата (AlexSan, 05.10.2021):
> перевозит 1-2 человек даже в час пик, требует обширной (буквально обширной, в территориальном плане) инфраструктуры для своего функционирования и ещё большее обширной для хранения. Велосипед, после этого, паразитирует?

При этом эти 1-2 человека находятся в полном комфорте и куда большей, стремящийся к идеалу, безопасности.
Проблема лишь в том, что людям приходится выбирать досточно крупные машины дабы удовлетворить все потребности, а нечто одно или двухместное для города не выпускается или в ограниченном количестве при явно дорогой стоимости.
Хорошая была попытка в 50-60-ые годы, но почему-то она не прижилась.
–12
+2 / –14
05.10.2021 14:09 MSK
链接
AlexSan · 奧德薩
照片:: 536
Quote (одесса, 05.10.2021):
> в ограниченном количестве при явно дорогой стоимости

Чушь какая-то. Смарт? Мицубиси Мираж? Мелкая Киа, не помню, как она называется, но много сейчас возят из Кореи. Шевроле Спарк? Вы же не в СССР живёте, есть из чего выбрать. Какие-то пещерные представления о том, что для передвижения в городе нужен огромный сарай, за талонами на Смарт очередь на три года, пятидверные хэтчбэки ещё не изобрели, подземные переходы -- это хорошо, а велосипед -- это для туристов.

Quote (одесса, 05.10.2021):
>
> А эта статистика учитывает всякие ДТП когда человека зацепляет велосипедист

Брев-но в гла-зу, прочту по слогам, может быть обратите внимание на все строки над велосипедом.
+9
+11 / –2
05.10.2021 14:49 MSK
链接
没有照片
Цитата (одесса, 05.10.2021):
> А эта статистика учитывает всякие ДТП когда человека зацепляет велосипедист/самокатист и т.п. которые происходят на тротуаре? Прошлым летом, к примеру, соседа зацепил рулём велосипедист - месяц лечил руку. Да и просто аварийные ситуации возникают.

Такие ситуации являются как раз результатом отсутствия адекватной велоинфраструктуры
+10
+11 / –1
05.10.2021 15:17 MSK
链接
Zubozht · 基辅
照片:: 14
Цитата (одесса, 05.10.2021):
> При этом эти 1-2 человека находятся в полном комфорте и куда большей, стремящийся к идеалу, безопасности.
>

Ох як комфортно в заторі стояти...

___
Btw, якщо когось цікавить перебіг реконструкції, є свіже відео на тему: https://youtu.be/mpV9U0-eR3o.
+1
+1 / –0
05.10.2021 15:46 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
Цитата (RevelJack, 05.10.2021):
> В чому зручність виходити на середину дороги на зупинках площа Кропивницького, Мечнікова, Стрийський ринок?

Я і кажу, що це незручно для пасажирів і де була можливість раніше колію зміщували від осі до тротуару, зокрема це зробили на Промисловій, Городоцькій, Підвальній, Франка, Мечникова, частково на Чупринки і Шевченка. А на Бандери напевно вперше за весь час колію зміщують навпаки - від тротуару до осі.
+1
+1 / –0
05.10.2021 15:53 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
А щодо зупинки "Стрийський ринок", то там проектанти допустили велику помилку, що під час реконструкції цієї ділянки Франка не змістили колію до тротуару в сторону центру. Якби це зробили, то зараз було би менше проблем з реконструкцією пл. Франка, де трамвайна колія зміщується до тротуару суміщаючись з автомобільною смугою у кривій, що створює аварійні ситуації.
+1
+1 / –0
05.10.2021 16:05 MSK
链接
A. V. · 利沃夫
照片:: 3027
Цитата (Sasha Lviv, 05.10.2021):
> зміщують навпаки - від тротуару до осі.

якби там було по дві смуги в кожному напрямку, то так можна було б сказати, а так між трамваєм і бордюром лише велосмуга. В чому незручність для пасажирів в такому випадку? При тому, що на зупинках платформи підходять впритик до трамвая, а велосмуга йде по підвищеній платформі.
+5
+5 / –0
05.10.2021 16:11 MSK
链接
A. V. · 利沃夫
照片:: 3027
Цитата (Sasha Lviv, 05.10.2021):
> під час реконструкції цієї ділянки Франка не змістили колію до тротуару в сторону центру.

ну а як би вони з'єднали колію на площі Франка? Це можна було б робити за умови комплексної реконструкції разом з площею Франка. На мій погляд, великої помилки проектантів там немає, думаю, що зупинку "Стрийський ринок" перенесуть при реконструкції площі Франка.
+2
+2 / –0
05.10.2021 18:21 MSK
链接
Володя · 莫斯科
照片:: 1
Цитата (AlexSan, 05.10.2021):
> Чушь какая-то. Смарт? Мицубиси Мираж? Мелкая Киа, не помню, как она называется, но много сейчас возят из Кореи. Шевроле Спарк? Вы же не в СССР живёте, есть из чего выбрать.

Только беда в том, что это, скорее, вторая машина в семье, как и большинство электромобилей. Потому что по будням и по выходным эксплуатация - разная. Причём, на этой мелочи ездить будет муж потому что девочки любят большие машины:) Не знаю почему, но девочки всегда хотят себе кроссоверы D или E класса) Наверное, большая машина даёт больше ощущения, да и реальной безопасности и они это очень хорошо чувствуют.
+3
+3 / –0
05.10.2021 21:27 MSK
链接
没有照片
Цитата (kharkiv_ua, 05.10.2021):
> Такие ситуации являются как раз результатом отсутствия адекватной велоинфраструктуры

"Адекватна" інфраструктура, на прикладі того ж Львова, абсолютно ніяк не сприяє підвищенню рівня культури кермування і обережності велосипедистів.
З цього ж міста; велосипедист, який преться по хіднику поруч з окремою велосмугою - звичне явище.
0
+4 / –4
15.10.2021 05:03 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
Цитата (A. V., 05.10.2021):
> В чому незручність для пасажирів в такому випадку? При тому, що на зупинках платформи підходять впритик до трамвая, а велосмуга йде по підвищеній платформі.

Незручність у тому, що так як у нас їздять велосипедисти і їх культура кермування, то при посадці чи виході з вагону можна легко потрапити під велосипед.
–2
+1 / –3
15.10.2021 05:11 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
Цитата (A. V., 05.10.2021):
> ну а як би вони з'єднали колію на площі Франка? Це можна було б робити за умови комплексної реконструкції разом з площею Франка. На мій погляд, великої помилки проектантів там немає, думаю, що зупинку "Стрийський ринок" перенесуть при реконструкції площі Франка.

Нічого не заваджало тоді замінити стрілку на пл. Франка зі сторони Стрийського ринку. Тепер як би не реконструювали пл. Франка проблему зі зміщенням трамвайної колії для руху 8-го маршруту в напрямку пл. Соборної і суміщенням з потоком автомобілів справа вже ніяк не вирішити... А куди переносити зупинку "Стрийський ринок"? Її не можна робити за перехрестям зі Стрийською, бо тоді трамваї блокуватимуть авто позаду, а ті, у свою чергу, перехрестя зі Стрийською та саму пл. Франка.
+1
+1 / –0
15.10.2021 16:34 MSK
链接
A. V. · 利沃夫
照片:: 3027
Невідомо яким буде проект реконструкції площі Франка
+1
+1 / –0
15.10.2021 19:55 MSK
链接
Zubozht · 基辅
照片:: 14
Цитата (A. V., 15.10.2021):
> Невідомо яким буде проект реконструкції площі Франка

А це (https://bit.ly/3aIthtL) хіба не воно? Немає ще робочого проєкту, але то радше технічна частина.
+3
+3 / –0
15.10.2021 23:11 MSK
链接
A. V. · 利沃夫
照片:: 3027
О дякую, не знав, що вже вирішили! Ну і як видно зупинку перенесуть від ринку на площу і вона не створюватиме затор і колія на середині вулиці виправдана.
+2
+2 / –0
20.10.2021 02:52 MSK
链接
Sasha Lviv · 利沃夫
照片:: 20
Ні, це не остаточний варіант - це проект річної давності, який, здається, забракували. Та й саму реконструкцію площі перенесли на 2023 рік...
+1
+1 / –0

你的评论

请勿讨论政治话题;封禁时期≥1月
登录的用户才能写评论.