TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Острава, Škoda 17Tr № 3902; Острава, Škoda 27Tr Solaris III № 3802
  ОстраваŠkoda 17Tr № 3902 
 Škoda 27Tr Solaris III № 3802 
Smyčka Náměstí Republiky

Автор: Majdič · Острава           Дата: 18 септември 2021 г., събота

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 21.09.2021 20:39 MSK
Разглеждан — 597

Подробна информация

Острава, Škoda 17Tr № 3902

Депо/Парк:Vozovna Sokolská třída
От...:06.2006
Модел:Škoda 17Tr
Построен:1990
Заводски №:11312
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Музеен
Забележка:4/2017 — КP. До 6/2006 — линейный; до 11/1993 — Брно, 001; до 9/1993 — Градец-Кралове, 001; до 1992 — Остров, X15
1990-1992: Škoda Ostrov
2. prototyp, nikdy nedokončený trolejbus / Второй прототип, недостроенный троллейбус

1992-1/1997: ČKD Trakce
V roce 1992 vůz odkoupila firma ČKD Trakce a prováděla na něm zkoušky nové výzbroje TV 10, označován jako Tr 831.03.
V roce 1993 ČKD Trakce prováděla zkušební jízdy bez cestujících v síti DP Hradec Králové a DP Brno v obou případech označen číslem 001 a přezdívkou "Mrňous".
В 1992 троллейбус купила фирма ЧКД Тракце и проводила на нём испытания нового электрооборудования TV 10, обозначался как Tr 831.03.
В 1993 ЧКД Тракце проводила испытания без пассажиров в городах Градец-Кралове и Брно, в обоих случаях обозначался номером 001 и именем "Мрньоус" (Малютка)

1/1997-...: DP Ostrava
Odkoupen DPO, montáž výzbroje 14Tr / Куплен Остравой, установлено оборудование 14Tr
V provozu 31.8.1997-30.6.2006 / В эксплуатации 31.8.1997-30.6.2006
11/2014-4/2017 oprava do stavu po zařazení do provozu v roce 1997 / 11.2014-04.2017 восстанавливался до состояния, в котором начал работать в 1997-м году.

Острава, Škoda 27Tr Solaris III № 3802

Депо/Парк:Vozovna Sokolská třída
От...:04.02.2010
Модел:Škoda 27Tr Solaris III
Построен:02.2010
Заводски №:13497
VIN:TM9ATAJ6V9ASE3497
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:102, 104 маршрут
Výrobní číslo / Заводской номер Ekova: 201
В работе с 4.2.2010.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D3400
Выдержка:1/60 с
Диафрагменное число:7.1
Чувствительность ISO:200
Компенсация экспозиции:–2/6 EV
Фокусное расстояние:23 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

21.09.2021 21:42 MSK
Връзка
Снимка: 1341
Богдан и ЛАЗ-52522
–3
+1 / –4
22.09.2021 07:33 MSK
Връзка
ava111 · Красноярск
Няма снимки
Шо вы курите?
+4
+4 / –0
22.09.2021 08:59 MSK
Връзка
Снимка: 2403
Цитата (Ezh_Lex, 21.09.2021):
> Богдан и ЛАЗ-52522

Справа троллейбус больше на ЗиУ-682Г-016 с пластиковой мордой смахивает
+1
+1 / –0
22.09.2021 21:49 MSK
Връзка
Tučňák · Острава
Снимка: 2771 · Местен редактор / Превод на сайта (CS)
Škoda 17Tr возникла в рамках кооперации между заводами Škoda и Karosa, был план сделать общий кузов для автобусов и троллейбусов.

Аналогический модель автобуса Karosa B831: http://busphoto.eu/photo/185867/?vid=591121

Škoda 17Tr в Брно, но с остравской окраской: https://transphoto.org/photo/1516422/

Первоначальный план был унифицировать Škoda 14Tr и Karosa B731.
После революции весь проект унификации был свернут (всего было выпущено 3 машины 17Tr и 3 машины B 831). По первоначальной концепции предполагалось выпускать двухсекционные (Škoda 18Tr) и трехсекционные (Škoda 19Tr) машины.

Что неполучилось тогда, получилось сейчас у Соляриса - изготовливает автобусы и их кузовы использует Шкода для троллейбусов. На внешний вид автобусы и троллейбусы выглядят в Остраве очень похожи: https://transphoto.org/photo/1250181/
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.