Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Moscow, 81-741.4 “Rusich” # 0764; Moscow, 81-740 “Rusich” # 0001
  Moscow 81-741.4 “Rusich” # 0764 
 81-740 “Rusich” # 0001 
Станция "Первомайская" (закрытая)

Kuvaaja: Stolbovsky           Kuvauspäivä: 21 elokuuta 2021 v., lauantai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: BY-SA
Julkaistu 25.08.2021 22:31 MSK
Näyttökerrat — 3624

Tarkemmat tiedot

Moscow, 81-741.4 “Rusich” # 0764

Liikennöitsijä/varikko:3 — Izmaylovo Yard
Tulo:04.02.2010
Malli:81-741.4 “Rusich”
Valmistettu:01.2010
Nykytila:Poistettu (11.2021)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Matkustajaliikenteeseen::02.2010
Poistettu matkustajaliikenteestä:15.07.2014
Romutettu:07.2022
История

• 04.02.2010: поступил в метрополитен через гейт ТЧ-2 "Сокол"
• 08.02.2010: поступил в депо приписки ТЧ-3 "Измайлово"
• 15.07.2014: потерпел крушение на станции "Парк Победы"
• 07.2014 — лето 2021: хранение в ТЧ-9 "Фили"
• Лето 2021 — 23.04.2022: хранение в ТЧ-3 "Измайлово", донор запчастей
• 11.2021: документально списан
• 23.04.2022 — 19.07.2022: хранение в ТЧ-16 "Митино", подготовка к утилизации
• 20.07.2022: утилизирован в ТЧ-16 "Митино"

Экстерьер

• Наружная световая сигнализация закрытия дверей: присутствовала

Интерьер

• Световая сигнализация закрытия дверей в салоне: отсутствовала

Moscow, 81-740 “Rusich” # 0001

Liikennöitsijä/varikko:3 — Izmaylovo Yard
Tulo:05.12.2012
Malli:81-740 “Rusich”
Valmistettu:04.2002
Nykytila:Ei käytössä
Käyttötarkoitus:Huoltokulkuneuvo
Huom.:Тренажёр. 05.12.2012 ex Zamoskvoretskoe Yard; 21.04.2012 ex Novogireevo Yard; ≈ 01.2004 ex Varshavskoye Yard; ≈ 06.2003 ex Fili Yard; 02.2003 ex Varshavskoye Yard
История

• Лето 2002: испытания на экспериментальном кольце ВНИИЖТ в Щербинке
• Август 2002: поступил в метрополитен через гейт ТЧ-2 "Сокол"
• Зима 2002 — 2003: испытания на Замоскворецкой и Серпуховско-Тимирязевской линиях
• 26.12.2002: участвовал в открытии станции "Бульвар Дмитрия Донского"
• Февраль 2003 — март 2003: испытания в уличных условиях на Филёвской линии
• 06.05.2003: участвовал в открытии станции "Парк Победы"
• Лето 2003: продолжение испытаний на Серпуховско-Тимирязевской линии с вагоном №0501, дополнившим состав

Особенности

• Опытный вагон модели 81-740
• Оборудован межсекционным переходом собственной разработки завода "Метровагонмаш"

Интерьер

• Антивандальные сиденья жёлтого цвета

Kameran asetukset

Model:Canon EOS 80D
Date and Time:21.08.2021 14:51
Exposure Time:1/30 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:500
Focal Length:18 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 2

17.10.2021 09:10 MSK
Linkki
RomBon · Moscow
Ei kuvia
Интересно, как устроено сочленение у 0001 и 0002? Вместо "баяна" там стальной щит, а что за ним? Может, суфле, как у ЭР2Т, ЭД4М и т.п. Или там что-то другое?
0
+0 / –0
24.02.2022 00:41 MSK
Linkki
redsample21 · Moscow
Kuvat: 34
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.