TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛМ-68М № 1550
  Санкт Петербург ЛМ-68М № 1745 
 ЛМ-68М № 1550 
 ЛВС-86К № 1045 
Трамвайный парк №1

Автор: NFive · Санкт Петербург           Дата: 18 март 2006 г., събота

Статистика

Публикувано 09.03.2009 07:13 MSK
Разглеждан — 1326

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛМ-68М № 1550

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 1
От...:2004
Модел:ЛМ-68М
Построен:09.1976
Заводски №:199
Текущо състояние:Бракуван (2006)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 2004 — 1627; до 11.2002 — ТП-6, 6428; до 1992 — 6590; до 1990 — ТП-3, 3469; до 1983 — 7166
История

• КР ПТМЗ 07.1994 г.

Коментари · 6

09.03.2009 10:50 MSK
Връзка
Владимир Степанов · Санкт Петербург
Снимка: 1227
Вагон 1976 года. Перенёс в правильную галерею. Кстати когда оба вагона на номере "списаны" очень неудобно выбирать между страницами - только методом тыка.
0
+0 / –0
09.03.2009 11:26 MSK
Връзка
Снимка: 180
Хм, написано заводской номер 199, а до 83 был 7166. А разве заводской номер и цифры после 7 не должны совпадать?
0
+0 / –0
09.03.2009 12:01 MSK
Връзка
Снимка: 1218
Они бы совпадали, если бы не было поставок в другие города.
0
+0 / –0
10.03.2009 00:52 MSK
Връзка
Anton-eep · Санкт Петербург
Снимка: 22
Интересно что за вагон слева...Я знаю то что 4ые вагоны долго стояли на территори 1ТП, но то что у них меняли номера не отремонтировав и не перекрасив...
0
+0 / –0
10.03.2009 11:53 MSK
Връзка
Der Schattenreiter · Санкт Петербург
Снимка: 112
Слева - вагон ЛМ-68М №1745, учебный, бывший 6702, бывший 1745, бывший С-8226.
Справа вагон ЛВС-86К №1045, бывший 4043, переданный "коням" после закрытия парка им. Спиртного, то есть Смирнова.
0
+0 / –0
10.03.2009 19:42 MSK
Връзка
Сергей Сергеев · Санкт Петербург
Снимка: 81
Цитата (Anton-eep, 10.03.2009):
> Я знаю то что 4ые вагоны долго стояли на территори 1ТП, но то что у них меняли номера не отремонтировав и не перекрасив...
Если вагон и так неплох зачем его ремонтировать и перекрашивать? Правда Смирновских таких было ой как немного. Я помню изначально были неплохие вагоны 1028 и 1042, (последний как раз незадолго до передачи прошёл КР на ПТМЗ), которые даже успели поездить на линии в родном Смирновском окрасе, у них не работали печки и водители постоянно жаловались на жуткий холод в вагонах :)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.