Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Moscow, Tatra T3SU # 5819; Moscow, Tatra T3SU (2-door) # 2036; Moscow — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
  Moscow Tatra T3SU # 5819  —  Linjalla 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU # 5820  —  Linjalla 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU (2-door) # 2036  —  Linjalla 3
Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
Варшавское шоссе

Kuvaaja: Karel Hoorn           Kuvauspäivä: 20 lokakuuta 1989 v., perjantai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 08.07.2021 23:23 MSK
Näyttökerrat — 1116

Tarkemmat tiedot

Moscow, Tatra T3SU # 5819

Liikennöitsijä/varikko:Tramcars before 1994 — Tatra T3 (1978–1987)
Tulo:16.07.1987
Malli:Tatra T3SU
Valmistettu:1987
Sarjanumero:176474
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (09.1994)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:09.1994 to Apakova, 1819; 11.2005 to MTTCh # 1321; 11.2019 to 30129; 07.2020 to Krasnopresnenskoye; 29.04.2023 to Ufa, 2015
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 1+1 (пластиковые сиденья на тумбах)
• После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на боковых консолях)

Москва

Особенности

• Первоначально был оборудован двухступенчатыми редукторами
• При модернизации в тип МТТЧ вагон был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров)

Работа в СМЕ

• 1987 – начало 90-х: СМЕ 5819+5820
• 1996 – 02.2005: СМЕ 1722+1819
• 03.2005 – 04.2005: СМЕ 1960+1819
• 11.2005 – 08.2019: СМЕ 1321+1322
• 11.2019 – 10.2021: СМЕ 30129+30130

Уфа
01.06.2023 — вышел на линию.

15.02.2024: ДТП с автобусом на перекрёстке улиц Нежинская и Ульяновых

Moscow, Tatra T3SU (2-door) # 2036

Liikennöitsijä/varikko:Tramcars before 1994 — Tatras T2, K2, T3 (1959–1977)
Tulo:31.07.1975
Malli:Tatra T3SU (2-door)
Valmistettu:1975
Sarjanumero:163709
Nykytila:Poistettu (26.09.1990)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Эксплуатировался в депо имени П.Л. Апакова.

Kameran asetukset

Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

10.07.2021 13:04 MSK
Linkki
Гриша · Moscow
Ei kuvia
Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?
–1
+0 / –1
10.07.2021 14:04 MSK
Linkki
Kuvat: 4445 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (Гриша, 10.07.2021):
> Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?

В Москве все Т3 изначально были красными. С 1989 года их постепенно начали при ремонтах перекрашивать в жёлтый.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:39 MSK
Linkki
Kuvat: 12
Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:49 MSK
Linkki
Kuvat: 4445 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (IgorVladimirovich, 11.07.2021):
> Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.

Во всей стране тогда были преобразования, ну вот и Главмосгортранс решил не отставать...
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.