TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Moscova, Tatra T3SU Nr. 5819; Moscova, Tatra T3SU (2-door) Nr. 2036; Moscova — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
  Moscova Tatra T3SU Nr. 5819  —  Traseu 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU Nr. 5820  —  Traseu 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU (2-door) Nr. 2036  —  Traseu 3
Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
Варшавское шоссе

Autor: Karel Hoorn           Dată: 20 octombrie 1989 an, Vineri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 08.07.2021 23:23 MSK
Vizualizări — 1116

Informație detaliată

Moscova, Tatra T3SU Nr. 5819

Depoul:Tramcars before 1994 — Tatra T3 (1978–1987)
Livrat:16.07.1987
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1987
Numărul de serie:176474
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (09.1994)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:09.1994 to Apakova, 1819; 11.2005 to MTTCh # 1321; 11.2019 to 30129; 07.2020 to Krasnopresnenskoye; 29.04.2023 to Ufa, 2015
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 1+1 (пластиковые сиденья на тумбах)
• После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на боковых консолях)

Москва

Особенности

• Первоначально был оборудован двухступенчатыми редукторами
• При модернизации в тип МТТЧ вагон был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров)

Работа в СМЕ

• 1987 – начало 90-х: СМЕ 5819+5820
• 1996 – 02.2005: СМЕ 1722+1819
• 03.2005 – 04.2005: СМЕ 1960+1819
• 11.2005 – 08.2019: СМЕ 1321+1322
• 11.2019 – 10.2021: СМЕ 30129+30130

Уфа
01.06.2023 — вышел на линию.

15.02.2024: ДТП с автобусом на перекрёстке улиц Нежинская и Ульяновых

Moscova, Tatra T3SU (2-door) Nr. 2036

Depoul:Tramcars before 1994 — Tatras T2, K2, T3 (1959–1977)
Livrat:31.07.1975
Model:Tatra T3SU (2-door)
Anul construcției:1975
Numărul de serie:163709
Starea actuală:Retras din circulație (26.09.1990)
Funcție:Vehicul de pasageri
Эксплуатировался в депо имени П.Л. Апакова.

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

10.07.2021 13:04 MSK
Link
Гриша · Moscova
Nicio fotografie
Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?
–1
+0 / –1
10.07.2021 14:04 MSK
Link
Fotografii: 4445 · Redactor local
Цитата (Гриша, 10.07.2021):
> Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?

В Москве все Т3 изначально были красными. С 1989 года их постепенно начали при ремонтах перекрашивать в жёлтый.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:39 MSK
Link
Fotografii: 12
Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:49 MSK
Link
Fotografii: 4445 · Redactor local
Цитата (IgorVladimirovich, 11.07.2021):
> Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.

Во всей стране тогда были преобразования, ну вот и Главмосгортранс решил не отставать...
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.