Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Moszkva, Tatra T3SU — 5819; Moszkva, Tatra T3SU (2-door) — 2036; Moszkva — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
  Moszkva Tatra T3SU — 5819  —  Viszonylat 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU — 5820  —  Viszonylat 16, СМЕ 5819+5820
 Tatra T3SU (2-door) — 2036  —  Viszonylat 3
Historical photos — Tramway and Trolleybus (1946-1991)
Варшавское шоссе

Készítette: Karel Hoorn           Dátum: 20 október 1989 ., péntek

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 08.07.2021 23:23 MSK
Megtekintések — 1116

Részletes adatok

Moszkva, Tatra T3SU — 5819

Kocsiszín/üzem:Tramcars before 1994 — Tatra T3 (1978–1987)
kezdete:16.07.1987
típus:Tatra T3SU
Gyártási év:1987
Gyári szám:176474
Aktuális állapot:Átszámozva vagy átállomásítva (09.1994)
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:09.1994 to Apakova, 1819; 11.2005 to MTTCh # 1321; 11.2019 to 30129; 07.2020 to Krasnopresnenskoye; 29.04.2023 to Ufa, 2015
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 1+1 (пластиковые сиденья на тумбах)
• После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на боковых консолях)

Москва

Особенности

• Первоначально был оборудован двухступенчатыми редукторами
• При модернизации в тип МТТЧ вагон был оборудован АСМ-ПП (система подсчёта пассажиров)

Работа в СМЕ

• 1987 – начало 90-х: СМЕ 5819+5820
• 1996 – 02.2005: СМЕ 1722+1819
• 03.2005 – 04.2005: СМЕ 1960+1819
• 11.2005 – 08.2019: СМЕ 1321+1322
• 11.2019 – 10.2021: СМЕ 30129+30130

Уфа
01.06.2023 — вышел на линию.

15.02.2024: ДТП с автобусом на перекрёстке улиц Нежинская и Ульяновых

Moszkva, Tatra T3SU (2-door) — 2036

Kocsiszín/üzem:Tramcars before 1994 — Tatras T2, K2, T3 (1959–1977)
kezdete:31.07.1975
típus:Tatra T3SU (2-door)
Gyártási év:1975
Gyári szám:163709
Aktuális állapot:Selejtezve (26.09.1990)
Üzemmód:Forgalmi
Эксплуатировался в депо имени П.Л. Апакова.

Fényképezőgép beállításai

Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 4

10.07.2021 13:04 MSK
Link
Гриша · Moszkva
Nincsenek képek
Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?
–1
+0 / –1
10.07.2021 14:04 MSK
Link
Képek: 4446 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Гриша, 10.07.2021):
> Первые жёлтые Татры, пришедшие в дополнение к тогдашним красным? В 89-ом году появились первые жёлтые Татры?

В Москве все Т3 изначально были красными. С 1989 года их постепенно начали при ремонтах перекрашивать в жёлтый.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:39 MSK
Link
Képek: 12
Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.
+1
+1 / –0
11.07.2021 10:49 MSK
Link
Képek: 4446 · Városi adatszerkesztő
Цитата (IgorVladimirovich, 11.07.2021):
> Вот только зачем? Никогда раньше в Москве трамваи желтым не красили.

Во всей стране тогда были преобразования, ну вот и Главмосгортранс решил не отставать...
+2
+2 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.