TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Kherson, YMZ T2 № 480
  KhersonYMZ T2 № 480  —  Marsruut 1
Škoda 14Tr10/6 № 501  —  Marsruut 4
 ZiU-682G [G00] № 446  —  Marsruut 11
LAZ E183D1 № 490  —  Marsruut 1
Проспект Ушакова
Простой на линии

Autor: krevetka457 · Kherson           Kuupäev: 18 juuni 2021 a., reede

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Litsents: Copyright ©
Avaldatud 01.07.2021 11:22 MSK
Vaatamisi — 922

Detailne info

Kherson, YMZ T2 № 480

Depoo:Trolleybus
Mudel:YMZ T2
Ehitatud:2001
Tehase number:293
Praegune olukord:Töökorras
Määramine:Liinisõiduk
Початок експлуатації 09.02.2002
Середній ремонт: 02.02.2009, 13.09.2016, 17.06.2021
10.08.2024 — постраждав під час обстрілу (09.2025 — відновлений)

Pildifaili teave

Model:Canon EOS 1200D
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:16
ISO Speed:200
Focal Length:49 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 7

01.07.2021 22:52 MSK
Link
TFA · Lutsk
Fotosid: 5416
Весь "зоопарк" ПС) Богдан намного не поместился.
0
+0 / –0
02.07.2021 20:31 MSK
Link
krevetka457 · Kherson
Fotosid: 311
Еще ЗиУ-683 не хватает).
0
+0 / –0
03.07.2021 08:26 MSK
Link
Fotosid: 558
Потому что гармошки стоят в депо. Видите ли, экономически нецелесообразно их выпускать
0
+0 / –0
03.07.2021 10:19 MSK
Link
Fotosid: 1177
Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> экономически нецелесообразно их выпускать

Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.
0
+0 / –0
03.07.2021 12:20 MSK
Link
krevetka457 · Kherson
Fotosid: 311
Ну 458 работает, так как у неё ТЭД от ЗиУ-682.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:27 MSK
Link
tavalex2007 · Kiiev
Fotosid: 17125 · Fotomoderaator
Ну так мне когда-то говорили, что много чего между ЗиУ и ЮМЗами взаимозаменяемо.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:28 MSK
Link
tavalex2007 · Kiiev
Fotosid: 17125 · Fotomoderaator
Цитата (TimoN, 03.07.2021):
> Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> > экономически нецелесообразно их выпускать
>
> Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.

Сколько? 170кВтный движок у ЗиУ-10 против 130 кВт у коротыша? Это же не ЮМЗ Т-1, у которых 2*115 кВт.
–1
+0 / –1

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.