TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Cherson, YMZ T2 č. 480
  ChersonYMZ T2 č. 480  —  linka 1
Škoda 14Tr10/6 č. 501  —  linka 4
 ZiU-682G [G00] č. 446  —  linka 11
LAZ E183D1 č. 490  —  linka 1
Проспект Ушакова
Простой на линии

Autor: krevetka457 · Cherson           Datum: Pátek 18. června 2021

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 01.07.2021 11:22 MSK
Zhlédnutí — 922

Podrobné informace

Cherson, YMZ T2 č. 480

Vozovna:Trolleybus
Typ:YMZ T2
Vyroben:2001
Výrobní číslo:293
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Початок експлуатації 09.02.2002
Середній ремонт: 02.02.2009, 13.09.2016, 17.06.2021
10.08.2024 — постраждав під час обстрілу (09.2025 — відновлений)

Nastavení kamery

Model:Canon EOS 1200D
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:16
ISO Speed:200
Focal Length:49 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 7

01.07.2021 22:52 MSK
Odkaz
TFA · Luck
Fotografií: 5416
Весь "зоопарк" ПС) Богдан намного не поместился.
0
+0 / –0
02.07.2021 20:31 MSK
Odkaz
krevetka457 · Cherson
Fotografií: 311 · Místní editor
Еще ЗиУ-683 не хватает).
0
+0 / –0
03.07.2021 08:26 MSK
Odkaz
Fotografií: 558
Потому что гармошки стоят в депо. Видите ли, экономически нецелесообразно их выпускать
0
+0 / –0
03.07.2021 10:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 1177
Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> экономически нецелесообразно их выпускать

Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.
0
+0 / –0
03.07.2021 12:20 MSK
Odkaz
krevetka457 · Cherson
Fotografií: 311 · Místní editor
Ну 458 работает, так как у неё ТЭД от ЗиУ-682.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:27 MSK
Odkaz
tavalex2007 · Kyjev
Fotografií: 17125 · Fotomoderátor
Ну так мне когда-то говорили, что много чего между ЗиУ и ЮМЗами взаимозаменяемо.
0
+0 / –0
03.07.2021 15:28 MSK
Odkaz
tavalex2007 · Kyjev
Fotografií: 17125 · Fotomoderátor
Цитата (TimoN, 03.07.2021):
> Цитата (Игорь Косенко, 03.07.2021):
> > экономически нецелесообразно их выпускать
>
> Конечно, у них же потреблении энергии выше. А в летнее время пассажиропоток меньше.

Сколько? 170кВтный движок у ЗиУ-10 против 130 кВт у коротыша? Это же не ЮМЗ Т-1, у которых 2*115 кВт.
–1
+0 / –1

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.