TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Kazan, BKM 84300M Nr. 1310; Kazan — Terminal points and loops
  KazanBKM 84300M Nr. 1310  —  Traseu 5
BKM 84300M Nr. 1316  —  Traseu 5
Terminal points and loops
К/ст "Железнодорожный вокзал"

Autor: Дамир Абдуллин · Kazan           Dată: 13 iunie 2021 an, Duminică

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 13.06.2021 19:26 MSK
Vizualizări — 550

Informație detaliată

Kazan, BKM 84300M Nr. 1310

Locație:In work
Depoul:Tramway depot named after I. K. Kabushkin
Livrat:01.2014
Model:BKM 84300M
Anul construcției:2013
Numărul de serie:23
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Возгорание 5.01.2021 — Первый переезд

Setările camerei foto

Model:Canon EOS 1100D
Artist Name:krdmkzn
Copyright Information:ozmt.ru
Date and Time:13.06.2021 16:35
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:200
Focal Length:18 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

13.06.2021 19:28 MSK
Link
Fotografii: 3344 · Redactor local
Из-за аварии (в районе Технической) сбился интервал у 5-го маршрута. Часть вагонов встало на отстой, чтобы пропустить тех, кто шёл по расписанию.
+1
+1 / –0
13.06.2021 21:28 MSK
Link
lejjnb · Kazan
Nicio fotografie
Вот тоже тупость. Я вот сравниваю, в Москве как то диспетчера пытаются как то отрегулировать движение чтоб больших интервалов не были (не идеально конечно же, все зависит от диспетчера), а в Казани как я помню было так, водитель сам решал куда во сколько и как ехать, а звонили диспетчерам предупредить куда и зачем едем чтоб отметка была.
+4
+5 / –1
13.06.2021 23:13 MSK
Link
MAX500MAX · Vinniția
Fotografii: 388
Так а как отрегулировать движение, если вагоны едут по кругу и у них нету возможности где-либо «срезать»?
+1
+3 / –2
14.06.2021 08:51 MSK
Link
Ben_ROdrigezz · Moscova
Fotografii: 2
Первый после задержки в рейс, второй укоротом, третий в рейс, четвёртый на выдержку. И как далее. Великого ума не надо.
Но раз диспетчеров нет, а платят за кругорейсы и регулярность получается что ездят кто как встал или встанет в расписание.
+4
+4 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.