Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Kazan, BKM 84300M # 1310; Kazan — Terminal points and loops
  KazanBKM 84300M # 1310  —  Linjalla 5
BKM 84300M # 1316  —  Linjalla 5
Terminal points and loops
К/ст "Железнодорожный вокзал"

Kuvaaja: Дамир Абдуллин · Kazan           Kuvauspäivä: 13 kesäkuuta 2021 v., sunnuntai

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 13.06.2021 19:26 MSK
Näyttökerrat — 550

Tarkemmat tiedot

Kazan, BKM 84300M # 1310

Sijainti:In work
Liikennöitsijä/varikko:Tramway depot named after I. K. Kabushkin
Tulo:01.2014
Malli:BKM 84300M
Valmistettu:2013
Sarjanumero:23
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Возгорание 5.01.2021 — Первый переезд

Kameran asetukset

Model:Canon EOS 1100D
Artist Name:krdmkzn
Copyright Information:ozmt.ru
Date and Time:13.06.2021 16:35
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:200
Focal Length:18 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

13.06.2021 19:28 MSK
Linkki
Kuvat: 3344 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Из-за аварии (в районе Технической) сбился интервал у 5-го маршрута. Часть вагонов встало на отстой, чтобы пропустить тех, кто шёл по расписанию.
+1
+1 / –0
13.06.2021 21:28 MSK
Linkki
lejjnb · Kazan
Ei kuvia
Вот тоже тупость. Я вот сравниваю, в Москве как то диспетчера пытаются как то отрегулировать движение чтоб больших интервалов не были (не идеально конечно же, все зависит от диспетчера), а в Казани как я помню было так, водитель сам решал куда во сколько и как ехать, а звонили диспетчерам предупредить куда и зачем едем чтоб отметка была.
+4
+5 / –1
13.06.2021 23:13 MSK
Linkki
MAX500MAX · Vinnytsja
Kuvat: 388
Так а как отрегулировать движение, если вагоны едут по кругу и у них нету возможности где-либо «срезать»?
+1
+3 / –2
14.06.2021 08:51 MSK
Linkki
Ben_ROdrigezz · Moscow
Kuvat: 2
Первый после задержки в рейс, второй укоротом, третий в рейс, четвёртый на выдержку. И как далее. Великого ума не надо.
Но раз диспетчеров нет, а платят за кругорейсы и регулярность получается что ездят кто как встал или встанет в расписание.
+4
+4 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.