Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Likino-Dulyovo, LiAZ-52803 (VZTM) Br. 52803-024; Chelyabinsk — New Trolleybuses
  Likino-Dulyovo LiAZ-52803 (VZTM) Br. 52803-024 
  ChelyabinskNew Trolleybuses
Interior, view toward back

Autor: Сергей Крылов · Moskva           Date: 5 Rujan 2007 god., Srijeda

Statistics

Published 06.03.2009 18:35 MSK
Pregledi — 1731

Detailed info

Likino-Dulyovo, LiAZ-52803 (VZTM) Br. 52803-024

Prijevoznik/Pogon:Likino Bus Plant, Ltd.
Since...:2007
Model:LiAZ-52803 (VZTM)
Proizvedeno:2007
Serijski broj:24
VIN:XTY52803070000024
Trenutačno stanje:Premješteno u drugi grad (09.2019) Izvan službe
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:09.2019 to Velikiy Novgorod, 55

Comments · 7

31.05.2009 22:12 MSK
Link
ТарасБ · Saint-Petersburg
No photos
Гламурненько.
Вот только о гламуре подумали, а о удобстве нет.
0
+0 / –0
01.06.2009 20:05 MSK
Link
Photos: 235
Челябинский гламур :-)
0
+0 / –0
01.06.2009 20:07 MSK
Link
Артем · Saint-Petersburg
No photos
Надо было ещё обивку сидений сделать под леопарда... И над накопительной площадкой диско-шарик повесить...
0
+0 / –0
01.06.2009 20:08 MSK
Link
str · Saint-Petersburg
Photos: 24
мне одному кажется что нашелся донор идей для салона АКСМ-420? :D
0
+0 / –0
01.06.2009 20:10 MSK
Link
ТарасБ · Saint-Petersburg
No photos
Да.
Никакой связи с АКСМ-420 не вижу.
Кстати, обивка сидений очень даже ничего. Но вместе с цветом поручней перебор, тут как раз оранжевые поручни подошли бы.
0
+0 / –0
01.06.2009 20:36 MSK
Link
IKS · Minsk
Photos: 4092
Эмо))))
0
+0 / –0
05.01.2020 18:40 MSK
Link
Бараш Алексей · Saint-Petersburg
Photos: 926
Хороший троллейбус, с хорошим салоном!
Особенно с учётом того, что по тем временам и на фоне других отечественных.
Лишь бы обосрать!
+3
+3 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.