TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Riga, Solaris Trollino II 18 Ganz č. 16197
  Riga Solaris Trollino II 18 Ganz č. 16197  —  linka 15, по изменённому маршруту, до Centrāltirgus
Turgeņeva iela

Autor: K.Paiken           Datum: Středa 28. dubna 2021

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 28.04.2021 18:09 MSK
Zhlédnutí — 768

Podrobné informace

Riga, Solaris Trollino II 18 Ganz č. 16197

Provoz:Rigas Satiksme
Vozovna:Trolleybus park # 1
Od...:9/2009
Typ:Solaris Trollino II 18 Ganz
Vyroben:2005
Výrobní číslo:365
VIN:SU93412104BPN1365
Současný stav:Odeslán do jiného města (2025) Ještě nesvezl cestující
Účel provozu:Osobní
Odstaven:22. 06. 2022
Poznámka:09.2009 ex 1-619. 2025 to Chișinău, 1025
22.02.2017-22.11.2017 — реклама "Linex"
С 22.06.2022 не работает.

Nastavení kamery

Ukázat celý EXIF

Komentáře · 4

28.04.2021 23:16 MSK
Odkaz
sSnaiperis · Vilnius
Fotografií: 247
Мне интересно, как поворочивал 6** соларисы с Гоголя на Тургенева? По середине дороги переставили штанги?
+1
+1 / –0
29.04.2021 00:42 MSK
Odkaz
Fotografií: 626 · Místní editor
Резервные провода остались, они специально думаны были для подобных "крутилок" в случае закрытия центра.
+2
+2 / –0
29.04.2021 09:32 MSK
Odkaz
marthurqee · Riga
Bez fotografií
Цитата (sSnaiperis, 28.04.2021):
> Гоголя на Тургенева?

Так? - https://transphoto.org/photo/1469451/
Сяк? - https://transphoto.org/photo/312300/
Итак? - https://transphoto.org/photo/944602/
+4
+4 / –0
29.04.2021 16:17 MSK
Odkaz
Mikhail1936 · Johannesburg
Fotografií: 4
Я бы обратил внимание на кривые - элементы поворота контактной сети.
Как мне кажется - это неплохой вариант встроить более плавные кривые в подвеску старого типа.
К сожалению, большинство электротранспортных хозяйств РФ не готовы тратиться на монтаж более скоростных кривых в поворотах (а для этого может понадобиться даже изменить конфигурацию опор и подвеса поперечных тросов районе поворота контактной сети).

Вместе с тем, установка новых более плавных кривых на старых держателях (как на фото) может помочь повысить скорость прохождения поворота.
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.