TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Рига, Solaris Trollino II 18 Ganz № 16197
  Рига Solaris Trollino II 18 Ganz № 16197  —  маршрут 15, по изменённому маршруту, до Centrāltirgus
Turgeņeva iela

Автор: K.Paiken           Дата: 28 април 2021 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 28.04.2021 18:09 MSK
Разглеждан — 768

Подробна информация

Рига, Solaris Trollino II 18 Ganz № 16197

Система:Rīgas Satiksme
Депо/Парк:1-й троллейбусный парк
От...:09.2009
Модел:Solaris Trollino II 18 Ganz
Построен:2005
Заводски №:365
VIN:SU93412104BPN1365
Текущо състояние:Предаден в друг град (2025) Не е работил с пътници
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:22.06.2022
Забележка:До 09.2009 — 1-619. С 2025 — Кишинёв, 1025
22.02.2017-22.11.2017 — реклама "Linex"
С 22.06.2022 не работает.

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

28.04.2021 23:16 MSK
Връзка
sSnaiperis · Вилнюс
Снимка: 247
Мне интересно, как поворочивал 6** соларисы с Гоголя на Тургенева? По середине дороги переставили штанги?
+1
+1 / –0
29.04.2021 00:42 MSK
Връзка
Снимка: 626 · Местен редактор
Резервные провода остались, они специально думаны были для подобных "крутилок" в случае закрытия центра.
+2
+2 / –0
29.04.2021 09:32 MSK
Връзка
marthurqee · Рига
Няма снимки
Цитата (sSnaiperis, 28.04.2021):
> Гоголя на Тургенева?

Так? - https://transphoto.org/photo/1469451/
Сяк? - https://transphoto.org/photo/312300/
Итак? - https://transphoto.org/photo/944602/
+4
+4 / –0
29.04.2021 16:17 MSK
Връзка
Mikhail1936 · Йоханнесбург
Снимка: 4
Я бы обратил внимание на кривые - элементы поворота контактной сети.
Как мне кажется - это неплохой вариант встроить более плавные кривые в подвеску старого типа.
К сожалению, большинство электротранспортных хозяйств РФ не готовы тратиться на монтаж более скоростных кривых в поворотах (а для этого может понадобиться даже изменить конфигурацию опор и подвеса поперечных тросов районе поворота контактной сети).

Вместе с тем, установка новых более плавных кривых на старых держателях (как на фото) может помочь повысить скорость прохождения поворота.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.