TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Буэнос-Айрес, General Electric № UM101
  Буэнос-АйресGeneral Electric № UM101 
Салон, вiд назад
Буэнос-Айрес – последний город в мире, где оставались в эксплуатации вагоны метро с салонным освещением лампами накаливания

Аўтар: Volk85 · Масква           Дата: 13 ліпеня 2019 г., субота

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 23.04.2021 20:09 MSK
Праглядаў — 651

Падрабязная інфармацыя

Буэнос-Айрес, General Electric № UM101

Дэпо / Парк:Talleres San José
Мадэль:General Electric
Пабудаваны:1968
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:Секция / Sección UM101-UR101
Моторный вагон с кабиной управления для работы в составе двухвагонной секции.

Каментары · 3

23.04.2021 20:36 MSK
Спасылка
Volk85 · Масква
Фота: 325
Видео поездки на данном поезде
https://youtu.be/g3ql7H43NRg
0
+0 / –0
24.04.2021 16:51 MSK
Спасылка
Vladlen99 · Адэса
Фота: 42 · Агульны рэдактар / Лакалізацыя (UK)
Получается, что "литерные" вагоны метрополитена в странах СНГ, не прошедшие ремонта, имеют другое освещение?
0
+0 / –0
24.04.2021 23:31 MSK
Спасылка
Volk85 · Масква
Фота: 325
Цитата (одесса, 24.04.2021):
> Получается, что "литерные" вагоны метрополитена в странах СНГ, не прошедшие ремонта, имеют другое освещение?

Насколько мне известно – во всех теперь светодиоды. В метро СПБ последние накалки в вагонах исчезли в 2016. В Киеве в 2019 прождал весь круг на СБЛ, и во всех Е-образных также были светодиоды. В Харькове давно не бывал, но если верить моему другу и многочисленным роликам в интернете – там тоже тёплый свет ушёл в историю, причём возможно даже раньше чем в Киеве. Если я не прав, и у кого-нибудь найдутся доказательства этому — буду только рад
+1
+1 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.