TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Днепър, Tatra T6A2M № 3031
  ДнепърTatra T6A2M № 3031  —  маршрут 1, СМЕ 3031+3032
Tatra T6A2M № 3032  —  маршрут 1, СМЕ 3031+3032
Вокзальна площа

Автор: АндрейС           Дата: 20 април 2021 г., вторник

Статистика

Лиценз: BY-NC-ND
Публикувано 21.04.2021 12:20 MSK
Разглеждан — 889

Подробна информация

Днепър, Tatra T6A2M № 3031

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3
От...:03.2013
Модел:Tatra T6A2M
Построен:1989
Заводски №:178507
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 3031+3032. До 03.2013 — Берлин, 5179; до 07.07.1994 — Tatra T6A2 № 8179; до 31.12.1992 — BVB, 218 179-4
Начало эксплуатации 01.2014
СР 11.2016
СР 07-09.2019

Параметри на камерата и снимката

Имя автора:D.R.E.
Авторские права:(C) Newsheff 2021
Время съёмки:20.04.2021 17:38
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

21.04.2021 17:54 MSK
Връзка
enochik1 · Виена
Снимка: 2
Пожалуй, единственная система T6A2m с пантографами.
+1
+1 / –0
22.04.2021 12:00 MSK
Връзка
Няма снимки
Пока что.
+1
+1 / –0
22.04.2021 15:27 MSK
Връзка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Снимка: 62
Cytat (enochik1, 21.04.2021):
> единственная система T6A2m с пантографами.

На багатьох дніпровських "хвостах" Т6 - пантографи, тоді як "голови" ще з напівпантами.

Підозрюю, що коли напівпантограф першого вагону виходить з ладу, його замінюють струмоприймачем від сателіта, а тому вже дістається те, що змогли знайти)
+1
+1 / –0
22.04.2021 19:26 MSK
Връзка
Снимка: 1
На самом деле все еще интереснее
Изначально Т6А2М все были укомплектованы полупантографами, но постепенно их меняют на пантографы от списанных Т3. Езда на заднем пантографе отдельная история Днепропетровского 1-го маршрута.
Еще есть мнение что зимой полупантограф лучше работает на обледеневшем контактном проводе счищая наледь первой лыжней, тогда как токосъем осуществляется только второй.
0
+0 / –0
22.04.2021 23:22 MSK
Връзка
CKD Fatum · Виница
Снимка: 15
Цитата (velik, 22.04.2021):
> На самом деле все еще интереснее
> Изначально Т6А2М все были укомплектованы полупантографами, но постепенно их меняют на пантографы от списанных Т3. Езда на заднем пантографе отдельная история Днепропетровского 1-го маршрута.
> Еще есть мнение что зимой полупантограф лучше работает на обледеневшем контактном проводе счищая наледь первой лыжней, тогда как токосъем осуществляется только второй.

Интересно. А как осуществить такое? Как можно отключить первый токоприемник, чтобы он работал,как скребок?
0
+0 / –0
23.04.2021 06:08 MSK
Връзка
Снимка: 9 · Местен редактор
Цитата (velik, 22.04.2021):
> Езда на заднем пантографе отдельная история Днепропетровского 1-го маршрута.

Имеете в виду, что вторым пантографом легче проходить трамвайно-троллейбусные пересечения на перекрёстках?
0
+1 / –1
01.07.2022 04:22 MSK
Връзка
Няма снимки
Прошел капитальный ремонт. Сегодня ночной 11)
0
+1 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.