TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Almatõ, Tatra T3DC1 № 1027
  Almatõ Tatra T3DC1 № 1027  —  Marsruut 4
"Жетісу" с/ст

Autor: andzis           Kuupäev: 29 jaanuar 2013 a., teisipäev

Statistika

Litsents: Copyright ©
Avaldatud 15.03.2021 15:38 MSK
Vaatamisi — 637

Detailne info

Almatõ, Tatra T3DC1 № 1027

Süsteem:Almatyelectrotrans LLC
Depoo/park:Tramway depot
Alates:09.2004
Mudel:Tatra T3DC1
Valmistatud:1979
Tehase number:168667
Hetkeseis:Maha kantud (2014)
Otstarve:Liinisõiduk
Utiliseeritud:10.2015
Märkus:СМЕ 1027+1027. 09.2004 ex 1060; 02.2004 ex Schwerin, 126; 1993 ex Tatra T3D # 1254; 1992 ex 254
2004-2006 — СМЕ 1027+1027 (последняя СМЕ в городе, расцеплена летом 2006)

Kommentaarid · 4

15.03.2021 15:58 MSK
Link
Fotosid: 2460
На Момыш улы не совсем похоже. Там разве есть частный сектор?
Aitäh! Kommentaar arvestatud
+1
+1 / –0
15.03.2021 18:10 MSK
Link
Mers166 · Almatõ
Fotosid: 81
жетысуйская
+1
+1 / –0
15.03.2021 23:39 MSK
Link
Malaheenee · Montreal
Fotosid: 479
И сразу вспомнился характерный запах "частного сектора" зимой: коптят, у кого есть, печки и угольный дым смешивается с дровяным...
+2
+2 / –0
21.03.2021 18:12 MSK
Link
Fotosid: 2
Жаль, что город Алматы не делал ставку на развитие трамвая, хотя всё могло бы получиться неплохо.

Вот моё видение маршрутной сети современного Алматинского трамвая: 5 направлений с единым разворотным кольцом в центре, по квадрату улиц Макатаева-Зенкова-Жибек Жолы-Пушкина, вокруг Зелёного базара.

1: Пушкина-Райымбека-Ташкентский тракт-рынок Барлык
2: Пушкина-Райымбека-Кудерина-Северное кольцо-Жумабаева-Айнабулак 3,4
3: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Абая-Момышулы-Алматы Арена
4: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Толе би-Момышулы до пр.Абая
5: Пушкина-Кунаева-Абая-Байтурсынова-Тимирязева-Жандосова-Сулейменова-Мустафина-Орбита 2,4

На мой взгляд, эти направления самые популярные в городе. Но, увы, всё это слишком дорого, требует полной перестройки многокилометровых магистралей и развязок.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.