TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Almaty, Tatra T3DC1 č. 1027
  Almaty Tatra T3DC1 č. 1027  —  linka 4
"Жетісу" с/ст

Autor: andzis           Datum: Úterý 29. ledna 2013

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 15.03.2021 15:38 MSK
Zhlédnutí — 637

Podrobné informace

Almaty, Tatra T3DC1 č. 1027

Provoz:Almatyelectrotrans LLC
Vozovna:Tramway depot
Od...:9/2004
Typ:Tatra T3DC1
Vyroben:1979
Výrobní číslo:168667
Současný stav:Vyřazen (2014)
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:10/2015
Poznámka:СМЕ 1027+1027. 09.2004 ex 1060; 02.2004 ex Schwerin, 126; 1993 ex Tatra T3D # 1254; 1992 ex 254
2004-2006 — СМЕ 1027+1027 (последняя СМЕ в городе, расцеплена летом 2006)

Komentáře · 4

15.03.2021 15:58 MSK
Odkaz
Fotografií: 2460
На Момыш улы не совсем похоже. Там разве есть частный сектор?
Děkujeme za podnět!
+1
+1 / –0
15.03.2021 18:10 MSK
Odkaz
Mers166 · Almaty
Fotografií: 81
жетысуйская
+1
+1 / –0
15.03.2021 23:39 MSK
Odkaz
Malaheenee · Montreal
Fotografií: 479
И сразу вспомнился характерный запах "частного сектора" зимой: коптят, у кого есть, печки и угольный дым смешивается с дровяным...
+2
+2 / –0
21.03.2021 18:12 MSK
Odkaz
Fotografií: 2
Жаль, что город Алматы не делал ставку на развитие трамвая, хотя всё могло бы получиться неплохо.

Вот моё видение маршрутной сети современного Алматинского трамвая: 5 направлений с единым разворотным кольцом в центре, по квадрату улиц Макатаева-Зенкова-Жибек Жолы-Пушкина, вокруг Зелёного базара.

1: Пушкина-Райымбека-Ташкентский тракт-рынок Барлык
2: Пушкина-Райымбека-Кудерина-Северное кольцо-Жумабаева-Айнабулак 3,4
3: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Абая-Момышулы-Алматы Арена
4: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Толе би-Момышулы до пр.Абая
5: Пушкина-Кунаева-Абая-Байтурсынова-Тимирязева-Жандосова-Сулейменова-Мустафина-Орбита 2,4

На мой взгляд, эти направления самые популярные в городе. Но, увы, всё это слишком дорого, требует полной перестройки многокилометровых магистралей и развязок.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.