TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Алматы, Tatra T3DC1 № 1027
  Алматы Tatra T3DC1 № 1027  —  маршрут 4
"Жетісу" с/ст

Аўтар: andzis           Дата: 29 студзеня 2013 г., аўторак

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 15.03.2021 15:38 MSK
Праглядаў — 637

Падрабязная інфармацыя

Алматы, Tatra T3DC1 № 1027

Сістэма:ТОО "Алматыэлектротранс"
Дэпо / Парк:Трамвайное депо
З...:09.2004
Мадэль:Tatra T3DC1
Пабудаваны:1979
Заводскі №:168667
Стан:Спісаны (2014)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:10.2015
Заўвагі:СМЕ 1027+1027. До 09.2004 — 1060; до 02.2004 — Шверин, 126; до 1993 — Tatra T3D № 1254; до 1992 — 254
2004-2006 — СМЕ 1027+1027 (последняя СМЕ в городе, расцеплена летом 2006)

Каментары · 4

15.03.2021 15:58 MSK
Спасылка
Работник ТУ · Паўладар
Фота: 2460
На Момыш улы не совсем похоже. Там разве есть частный сектор?
Выпраўлена
+1
+1 / –0
15.03.2021 18:10 MSK
Спасылка
Mers166 · Алматы
Фота: 81
жетысуйская
+1
+1 / –0
15.03.2021 23:39 MSK
Спасылка
Malaheenee · Монреаль
Фота: 479
И сразу вспомнился характерный запах "частного сектора" зимой: коптят, у кого есть, печки и угольный дым смешивается с дровяным...
+2
+2 / –0
21.03.2021 18:12 MSK
Спасылка
Фота: 2
Жаль, что город Алматы не делал ставку на развитие трамвая, хотя всё могло бы получиться неплохо.

Вот моё видение маршрутной сети современного Алматинского трамвая: 5 направлений с единым разворотным кольцом в центре, по квадрату улиц Макатаева-Зенкова-Жибек Жолы-Пушкина, вокруг Зелёного базара.

1: Пушкина-Райымбека-Ташкентский тракт-рынок Барлык
2: Пушкина-Райымбека-Кудерина-Северное кольцо-Жумабаева-Айнабулак 3,4
3: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Абая-Момышулы-Алматы Арена
4: Пушкина-Макатаева-Кунаева-Толе би-Момышулы до пр.Абая
5: Пушкина-Кунаева-Абая-Байтурсынова-Тимирязева-Жандосова-Сулейменова-Мустафина-Орбита 2,4

На мой взгляд, эти направления самые популярные в городе. Но, увы, всё это слишком дорого, требует полной перестройки многокилометровых магистралей и развязок.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.