Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Zaporizzsja, Tatra T6B5SU — 430; Zaporizzsja, Tatra T6B5SU — 431
Kivételes kép
  ZaporizzsjaTatra T6B5SU — 430  —  Буксировка СМЕ 430+431-012
Tatra T6B5SU — 431  —  Буксировка СМЕ 430+431-012
Tatra KT4DM — 012  —  Буксировка СМЕ 430+431-012
Майдан Волі
Вот как используют эту СМЕ в качестве буксира.

Készítette: Danil Koïtsan · Zaporizzsja           Dátum: 19 február 2021 ., péntek

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 24.02.2021 00:42 MSK
Megtekintések — 1900

Részletes adatok

Zaporizzsja, Tatra T6B5SU — 430

Hálózat:ZaporizhElectroTrans
Hely:ZaporizhElectroTrans
Kocsiszín/üzem:Tram depot #1
kezdete:12.1988
típus:Tatra T6B5SU
Gyártási év:1988
Gyári szám:177604
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:430+431, поїзд-буксир
Введений в експлуатацію: 02.1989.
СБО:
• з 02.1989 — 430+431.
СР: 04.2009.
КР: 08.2018.
Не працював на лінії:
• з 2016 до 08.2018,
• з 04.2020 (з 2020 — поїзд-буксир).
Публікації:
• 15.08.2018. У Запоріжжі капітально відремонтували ще два трамвайних вагони.
Фото 05.1990.
Фото 17.06.1992.
Фото 22.02.2020.

Zaporizzsja, Tatra T6B5SU — 431

Hálózat:ZaporizhElectroTrans
Hely:ZaporizhElectroTrans
Kocsiszín/üzem:Tram depot #1
kezdete:12.1988
típus:Tatra T6B5SU
Gyártási év:1988
Gyári szám:177608
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:430+431, поїзд-буксир
Введений в експлуатацію: 02.1989.
СБО:
• з 02.1989 — 430+431.
СР: 04.2009.
КР: 08.2018.
Не працював на лінії:
• з 2016 до 08.2018,
• з 04.2020 (з 2020 — поїзд-буксир).
Публікації:
• 15.08.2018. У Запоріжжі капітально відремонтували ще два трамвайних вагони.
Фото 05.1990.
Фото 17.06.1992.
Фото 22.02.2020.

Kommentek · 11

24.02.2021 09:39 MSK
Link
Запорожец · Zaporizzsja
Képek: 182
С дебютом
+2
+2 / –0
24.02.2021 10:11 MSK
Link
Nincsenek képek
Сразу видно что КТ4 ниже Т6Б5, хотя разница минимальная 3110 против 3145
0
+1 / –1
24.02.2021 10:46 MSK
Link
Coole · Zaporizzsja
Képek: 8
Так их ещё не расцепили?
Блин, какой же бред. Вместо технички техпомощи используют СМЕ из откапиталенных вагонов для буксировки неисправных трамваев.
+11
+13 / –2
24.02.2021 11:06 MSK
Link
Nincsenek képek
Я так понимаю кондукторов нет совсем?
+1
+1 / –0
24.02.2021 11:15 MSK
Link
Запорожец · Zaporizzsja
Képek: 182
Цитата (Madin222, 24.02.2021):
> Я так понимаю кондукторов нет совсем?

Да
0
+1 / –1
24.02.2021 12:09 MSK
Link
KinGeR · Zaporizzsja
Képek: 544
Цитата (Coole, 24.02.2021):
> Блин, какой же бред. Вместо технички техпомощи используют СМЕ из откапиталенных вагонов для буксировки неисправных трамваев.

Действительно. Неужто ничего придумать нельзя? Ну, расцепить их там или ещё что-то.. Уже ведь почти год прошел.
0
+1 / –1
24.02.2021 14:32 MSK
Link
Coole · Zaporizzsja
Képek: 8
Цитата (Madin222, 24.02.2021):
> Я так понимаю кондукторов нет совсем

Кондукторов отменили по тому что ввели безкогтактную оплату. По идее теперь контроль должен проверять, оплачен ли билет у пассажира. Но у ЗЕТ свой путь.
+5
+6 / –1
24.02.2021 15:17 MSK
Link
Nincsenek képek
Ясно, зачем тогда вещать табличку "оплата водителю". Только вид портит)
0
+2 / –2
24.02.2021 22:58 MSK
Link
Képek: 2003 · Főszerkesztő-helyettes
По превью подумал что Пхеньян)
+6
+6 / –0
25.02.2021 01:24 MSK
Link
андрюха · Kamjanszke
Képek: 237
Уже неоднократно говорил Запорожье,Мариуполь и Житомир города где трамвай весьма странно развивается... Не удивлюсь если через 10 лет в этих городах движение прикроют.. или сократят линии.
0
+2 / –2
25.02.2021 09:12 MSK
Link
Nincsenek képek
В Запорожье расширяется одно известное предприятие и хочет оттяпать 12 км путей (8, 16 маршрут), на 12м маршруте однопутку делают... Андрюха, ты в чём-то прав, жалкое зрелище(
+1
+2 / –1

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.