TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, ЛАЗ E183D1 № 3907
  КиевЛАЗ E183D1 № 3907  —  маршрут 27
Вулиця Гарматна
Прошел средний ремонт и вновь работает на линии.

Автор: KyivAndrey14 · Киев           Дата: 12 февруари 2021 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 17.02.2021 21:21 MSK
Разглеждан — 755

Подробна информация

Киев, ЛАЗ E183D1 № 3907

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 3
От...:19.09.2006
Модел:ЛАЗ E183D1
Построен:2006
Заводски №:21
VIN:Y8AE183D160000021
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
СР 2013
02.2018 — установлен ЭМУ
03.2020-01.2021 — не работал
СР 01.2021
03.2022-02.2023 — не работал

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D7500
Время съёмки:12.02.2021 14:47
Выдержка:1/800 с
Диафрагменное число:7.1
Чувствительность ISO:500
Компенсация экспозиции:+1 EV
Фокусное расстояние:62 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

17.02.2021 21:23 MSK
Връзка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Снимка: 62
За 15 років - лише декілька СР!

Десь у Швейцарії його б уже двічі відкапіталили...
+3
+3 / –0
17.02.2021 21:40 MSK
Връзка
tavalex2007 · Киев
Снимка: 17117 · Фотомодератор
А хто буде це робити? Депо НЯР не мають ліцензії чи дозволу робити таке, бо здавна система ремонтів глибокого рівня була заточена під КлоЗЕТ. Якого по суті справи нема, його розтрощив омелько, продавши адмінбудівлю якісь плазі, а територію теж під всяку торгівлю. Оте ЗАТ КЗЕТ, що на території ПД, крім шахер-махерів по підміні, схоже, більше нічого робити не вміє. ЦТОТ теж максимум ПСР може робити. Он про 2605 писали,що зробили йому КР кузова на СТО-А, а ЕО-СР.
Таке от.
0
+0 / –0
17.02.2021 21:41 MSK
Връзка
Anton Wagner · Киев
Снимка: 1086
Средних ремонтов у него было больше, просто известно достоверно только про те, что есть в профиле. И вообще троллейбусные средние ремонты стало проще отслеживать с 2013 года, так как они стали проводиться централизовано именно на ЦТОТ. Не сказать, что культура СР стала кардинально лучше, но все-таки получше того, что было раньше. И это визуально стало лучше видно...
0
+0 / –0
17.02.2021 21:48 MSK
Връзка
tavalex2007 · Киев
Снимка: 17117 · Фотомодератор
Раз на 2 года, как это было с 2508: 50000 км пробега в год, раз на 2 года - СР. Т.е. КПТ-шная норма на СР - 100000 км. Многовато. Тогда как на КТ4 завод устанавливал СР 50000 км, а КР - 150000 км.
+1
+1 / –0
17.02.2021 23:19 MSK
Връзка
Blek · Киев
Снимка: 2
КР все таки должен делать по хорошему КЗЭТ но он продан и теперь частная структура. Из всего что они сделали полезное только Кобры все остальное халтура и КВРы ихние мягко скажем не очень.
+2
+2 / –0
18.02.2021 08:07 MSK
Връзка
tavalex2007 · Киев
Снимка: 17117 · Фотомодератор
Вот потому нужно заново создавать ремзавод условно говоря соединить СТО-А, ЦТОТ и что-то по трамваям. В состоянии ли депо самостоятельно осилить такуб работу - увы, вопрос.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.