Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Kijev — Metro — Other
  KijevMetro — Other
ТРА станции Дарница.

Készítette: Главвагон · Kijev           Dátum: 20 január 2021 ., szerda

Statisztikák

Publikálva 20.01.2021 23:39 MSK
Megtekintések — 750

Részletes adatok

Fényképezőgép beállításai

Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 6

21.01.2021 15:19 MSK
Link
Vladlen99 · Odessza
Képek: 43 · Általános adatszerkesztő / Oldal-fordító (UK)
А чего ДА-277 повторяется?
0
+0 / –0
21.01.2021 17:04 MSK
Link
Nincsenek képek
А вы не знаете какое путевое развитие было раньше?
0
+0 / –0
21.01.2021 17:54 MSK
Link
L.V.B._12 · Kijev
Képek: 15
Цитата (Александр20010831, 21.01.2021):
> А вы не знаете какое путевое развитие было раньше?

Почти такое самое но без подземного заезда и без оборота там где на схеме "перехідний місток" 3-й путь сразу входил на 1-й путь после платформы
0
+0 / –0
22.01.2021 08:56 MSK
Link
Nincsenek képek
Цитата (L.V.B._12, 21.01.2021):
> Почти такое самое но без подземного заезда и без оборота там где на схеме "перехідний місток" 3-й путь сразу входил
Спасибо!
0
+0 / –0
23.01.2021 13:45 MSK
Link
Nincsenek képek
Цитата (L.V.B._12, 21.01.2021):
> Цитата (Александр20010831, 21.01.2021):
> > А вы не знаете, какое путевое развитие было раньше?
> Почти такое самое, но без подземного заезда и без оборота там, где на схеме "перехідний місток". 3-й путь сразу входил на 1-й путь после платформы.
А когда появились эти подземный заезд и тупик на 3-ем пути? В 1992-1993 годах всё это уже точно было...
0
+0 / –0
23.01.2021 14:27 MSK
Link
L.V.B._12 · Kijev
Képek: 15
Цитата (Александр Чернов, 23.01.2021):
> Цитата (L.V.B._12, 21.01.2021):
> > Цитата (Александр20010831, 21.01.2021):
> > > А вы не знаете, какое путевое развитие было раньше?
> > Почти такое самое, но без подземного заезда и без оборота там, где на схеме "перехідний місток". 3-й путь сразу входил на 1-й путь после платформы.
> А когда появились эти подземный заезд и тупик на 3-ем пути? В 1992-1993 годах всё это уже точно было...

Они появились в середине 70х тогда когда открылась Куриневська-Красноармейська линия
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.