Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Pietari, Trolza-5265.00 “Megapolis” # 5201
  Pietari Trolza-5265.00 “Megapolis” # 5201  —  Linjalla 16
К/ст "Железнодорожная станция Ручьи"

Kuvaaja: Капитошка · Pietari           Kuvauspäivä: 13 tammikuuta 2021 v., keskiviikko

Tilastot

Lisenssi: BY-NC
Julkaistu 19.01.2021 23:30 MSK
Näyttökerrat — 746

Tarkemmat tiedot

Pietari, Trolza-5265.00 “Megapolis” # 5201

Sijainti:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Liikennöitsijä/varikko:Combined tramway-trolleybus depot
Tulo:01.2013
Malli:Trolza-5265.00 “Megapolis”
Valmistettu:12.2013
Sarjanumero:626
VIN:XTU526500D0000626
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (27.09.2023)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:27.09.2023 to Trolleybus depot #4 (ex 4), 1361
История

• КР ПТЗ 07.2020 г.
• КР ПТЗ 04.2025 г.

Тематическое брендирование

• Август — сентябрь 2016: "Выборы 2016"
• Август — сентябрь 2021: "Выборы 2021"

Kameran asetukset

Model:NIKON D3200
Date and Time:13.01.2021 16:19
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:5.3
ISO Speed:400
Focal Length:62 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 5

05.04.2021 02:21 MSK
Linkki
Kuvat: 15
Он единственный с таким "ТАБЛИЩЕМ"?

Эталон. Без шуток. И к такому нужно стремиться, т.к. весомый процент пассажиров плохо видит.
+7
+8 / –1
05.04.2021 16:22 MSK
Linkki
A.T. · Novosibirsk
Kuvat: 15
Цитата (Assate, 05.04.2021):
> Он единственный с таким "ТАБЛИЩЕМ"?
>
> Эталон. Без шуток. И к такому нужно стремиться, т.к. весомый процент пассажиров плохо видит.

Да.
+3
+3 / –0
05.04.2021 18:50 MSK
Linkki
Kuvat: 45
Единственный вроде, я еще год назад спрашивал, с чего так? Вроде отвечали, что эксперимент.
+1
+1 / –0
06.04.2021 16:13 MSK
Linkki
tvretv · Pietari
Kuvat: 5
Пока ГЭТ в заложниках у одной рекламной компании, не надейтесь.
+3
+3 / –0
06.04.2021 16:27 MSK
Linkki
Kuvat: 15
Как же я люблю ту же ФАС. Как к компании-профессионалу, строящей метрополитен города на протяжении 80 лет прикопаться - так это мы запросто. А вот одного рекламщика (при тысячах возможных конкурентов), присосавшегося к кормушке мы не видим в упор. Молчу о том, что все эти ПТВ, ЖПТ и Ко нафиг не нужны в транспорте. А на 1,5 миллиона можно было бы тех же "табло" прикупить на трамваи. Пользы было бы больше, чем от очередной оклейки.
+7
+7 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.