TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Санкт-Пецярбург, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 5201
  Санкт-Пецярбург Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 5201  —  маршрут 16
К/ст "Железнодорожная станция Ручьи"

Аўтар: Капитошка · Санкт-Пецярбург           Дата: 13 студзеня 2021 г., серада

Статыстыка

Ліцэнзія: BY-NC
Апублікавана 19.01.2021 23:30 MSK
Праглядаў — 746

Падрабязная інфармацыя

Санкт-Пецярбург, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 5201

Лакацыя:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Дэпо / Парк:Совмещённый трамвайно-троллейбусный парк
З...:01.2013
Мадэль:Тролза-5265.00 «Мегаполис»
Пабудаваны:12.2013
Заводскі №:626
VIN:XTU526500D0000626
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (27.09.2023)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 27.09.2023 — № 1 (4), 1361
История

• КР ПТЗ 07.2020 г.
• КР ПТЗ 04.2025 г.

Тематическое брендирование

• Август — сентябрь 2016: "Выборы 2016"
• Август — сентябрь 2021: "Выборы 2021"

EXIF

Модель камеры:NIKON D3200
Время съёмки:13.01.2021 16:19
Выдержка:1/125 с
Диафрагменное число:5.3
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:62 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 5

05.04.2021 02:21 MSK
Спасылка
Фота: 15
Он единственный с таким "ТАБЛИЩЕМ"?

Эталон. Без шуток. И к такому нужно стремиться, т.к. весомый процент пассажиров плохо видит.
+7
+8 / –1
05.04.2021 16:22 MSK
Спасылка
A.T. · Новасібірск
Фота: 15
Цитата (Assate, 05.04.2021):
> Он единственный с таким "ТАБЛИЩЕМ"?
>
> Эталон. Без шуток. И к такому нужно стремиться, т.к. весомый процент пассажиров плохо видит.

Да.
+3
+3 / –0
05.04.2021 18:50 MSK
Спасылка
Михаил Жуков · Санкт-Пецярбург
Фота: 45
Единственный вроде, я еще год назад спрашивал, с чего так? Вроде отвечали, что эксперимент.
+1
+1 / –0
06.04.2021 16:13 MSK
Спасылка
tvretv · Санкт-Пецярбург
Фота: 5
Пока ГЭТ в заложниках у одной рекламной компании, не надейтесь.
+3
+3 / –0
06.04.2021 16:27 MSK
Спасылка
Фота: 15
Как же я люблю ту же ФАС. Как к компании-профессионалу, строящей метрополитен города на протяжении 80 лет прикопаться - так это мы запросто. А вот одного рекламщика (при тысячах возможных конкурентов), присосавшегося к кормушке мы не видим в упор. Молчу о том, что все эти ПТВ, ЖПТ и Ко нафиг не нужны в транспорте. А на 1,5 миллиона можно было бы тех же "табло" прикупить на трамваи. Пользы было бы больше, чем от очередной оклейки.
+7
+7 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.