TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Žemutinis Naugardas, Tatra T3SU nr. 1660
  Žemutinis Naugardas Tatra T3SU nr. 1660 
Трамвайное депо №1

Autorius: Никита Лапин · Maskva           Data: 2020 m. Rugsėjis

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 22.12.2020 17:36 MSK
Peržiūrų — 882

Detali informacija

Žemutinis Naugardas, Tatra T3SU nr. 1660

Depas/Parkas:Tramway depot #1
Modelis:Tatra T3SU
Pagamintas:1979
Gamyklinis numeris:168207
Dabartinė būsena:Nurašytas (2018)
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2021

Komentarai · 7

22.12.2020 18:38 MSK
Nuoroda
Глеб_НН25 · Žemutinis Naugardas
Foto: 1186 · Nuotraukų tvarkytojas
Печальный снимок... Хорошие вагончики были!
+2
+2 / –0
06.09.2021 16:37 MSK
Nuoroda
Foto: 29
Цитата (Глеб_НН25, 22.12.2020):
> Печальный снимок... Хорошие вагончики были!

Ничего не поделаешь. Заканчивается их славная эпоха.
+1
+1 / –0
23.01.2022 23:38 MSK
Nuoroda
FRESH · New York City
Nėra foto
А почему в депо 1 почти десять лет подряд стояло свыше десятка нерабочих Татр, их никто не думал передать в депо 2. Что препятствовало это сделать? Ведь по сути долгие годы под открытым воздухом - и они в итоге стали металлоломом
0
+0 / –0
24.01.2022 08:23 MSK
Nuoroda
gorozhanin · Žemutinis Naugardas
Foto: 35
Те, которые могли ездить, переехали уже очень давно.
+3
+3 / –0
24.01.2022 08:25 MSK
Nuoroda
Сергей Филатов · Žemutinis Naugardas
Foto: 2328
Цитата (FRESH, 23.01.2022):
> А почему в депо 1 почти десять лет подряд стояло свыше десятка нерабочих Татр, их никто не думал передать в депо 2. Что препятствовало это сделать? Ведь по сути долгие годы под открытым воздухом - и они в итоге стали металлоломом

Эти вагоны ФОБОС использовал под КР модернизацию, да и эти Т3 пустые кузова.
+3
+3 / –0
24.01.2022 08:31 MSK
Nuoroda
Михаил Семенцов · Žemutinis Naugardas
Foto: 575
Часть все-таки "передали", попутно проведя модернизацию. 2749 - 2754, 2614, 2628, 2642, 2678, 2686, 2687 (вроде никого не забыл) - это были вагоны 1-го депо, часть в итоге даже удалось идентифицировать в прошлой жизни. Ещё были 1638+1645 и 1710+1711, которых просто передали в виде как есть, но они прослужили недолго. С другими при таком раскладе наверняка вышло бы аналогично.

Одновременно отвечали)
+3
+3 / –0
19.11.2022 23:34 MSK
Nuoroda
nizhegorodsky52 · Žemutinis Naugardas
Foto: 372
Ушли в историю!..
+2
+3 / –1

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.