TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Petrozavodskas, ZiU-682V nr. 191; Petrozavodskas — Old photos; Petrozavodskas — Trolleybus Lines and Infrastructure
  Petrozavodskas ZiU-682V nr. 191  —  maršrutas 4, в то время там была конечная
Old photos  ·  Trolleybus Lines and Infrastructure
К/ст "Улица Ровио"
Фото из архива Б. Семёнова

Atsiuntė Дмитрий Пигин · Petrozavodskas           Data: 1985 m. (maždaug)

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 19.11.2020 02:27 MSK
Peržiūrų — 880

Detali informacija

Petrozavodskas, ZiU-682V nr. 191

Depas/Parkas:Trolleybus
Modelis:ZiU-682V
Pagamintas:1983
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis

Nuotraukos parametrai

Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

19.11.2020 15:49 MSK
Nuoroda
Foto: 46
Интересно, 5-й маршрут уже был ? Если еще не был, то когда запустили 5-ку в эти края ?
0
+0 / –0
19.11.2020 16:55 MSK
Nuoroda
артём мтрз 334 · Petrozavodskas
Foto: 130
Цитата (burlik, 19.11.2020):
> Интересно, 5-й маршрут уже был ? Если еще не был, то когда запустили 5-ку в эти края ?

Она появилась позже и ходила до троллейбусного парка. В 1990 году вроде как 5 уже была.
0
+0 / –0
19.11.2020 19:42 MSK
Nuoroda
Petroskoi · Petrozavodskas
Foto: 534
Маршрут 5 в 1984 г. сначала запустили ровио-к/т Калевала, потом как то быстро отменили. Позже маршрут 5 лыжная-московская был запущен вместе с продлением линии на лыжную а 1986 году.
В 1995 году его сократили: ровио-московская. В 1997 продлили вверх по Московской до товарной, а в 1998 закрыли маршрут 7 и 5 сделали товарная-сорокская-гагарина-лыжная.
0
+0 / –0
20.11.2020 13:10 MSK
Nuoroda
Foto: 46
Ух! Всем большое Спасибо за информацию по маршруту №5.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.