TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Ostrava, Stadler Tango NF2 Nr. 1737
  Ostrava Stadler Tango NF2 Nr. 1737  —  Traseu 15, следует изменённым маршрутом
Výškovická

Autor: Jakub Gulyàs · Ostrava           Dată: 15 noiembrie 2020 an, Duminică

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 15.11.2020 22:12 MSK
Vizualizări — 771

Informație detaliată

Ostrava, Stadler Tango NF2 Nr. 1737

Locație:Dopravní podnik Ostrava
Depoul:Vozovna Moravská Ostrava
Livrat:09.2019
Model:Stadler Tango NF2
Anul construcției:07.2019
Numărul de serie:4388-37
Starea actuală:Retras din circulație (≥ 2021)
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:15.01.2021
Observație:ДТП — столкновение с вагоном 1718
15.1.2021 — nehoda s 1718 / ДТП — столкновение с вагоном 1718
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/sraz...avy_alh

3/2021 přední článek spojen s poškozeným zadním článkem 1718 a spolu jako 1737 odstaveny na vyřazení / 03.2021 передняя часть соединена с повреждённой задней от 1718 и под номером 1737 отставлены на списание

Setările camerei foto

Model:NIKON D3500
Artist Name:Picasa
Date and Time:15.11.2020 10:44
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:30 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 6

18.01.2022 20:53 MSK
Link
Tučňák · Ostrava
Fotografii: 2826 · Redactor local / Traducerea interfeței (CS)
Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

https://www.instagram.com/p/CY3_nUoMxmr/...e_sheet
+1
+1 / –0
18.01.2022 23:04 MSK
Link
Fotografii: 4446
Цитата (Tučňák, 18.01.2022):
> Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

Можно сказать весьма удачно грохнули два вагона именно одной модели, при всём ассортименте подвижного состава в Остраве. По крайне мере есть что с чем соединить.
+3
+3 / –0
18.01.2022 23:12 MSK
Link
Fotografii: 5
Неожиданное удобство многосекционных моделей.
+2
+3 / –1
19.01.2022 18:29 MSK
Link
Славик · Hamburg
Fotografii: 41
Цитата (Генерал Фэйлор, 18.01.2022):
> Неожиданное удобство многосекционных

Почему неожиданное? В Питере уже не раз и не два из секций разных пострадавших ЛВС-86 собирали целый вагон. Вполне ходовая практика.
+1
+1 / –0
19.01.2022 18:31 MSK
Link
HAnS · Kiev
Fotografii: 205
Странная ситуация, казалось бы визуально не то чтобы и сильно их покорежило, чтобы отказаться от ремонта совершенно свежих вагонов
0
+0 / –0
20.01.2022 10:14 MSK
Link
Fotografii: 52
Там кузова секций скорее всего повело, а стоимость их восстановления - как стоимость нового вагона если не дороже, особенно с учетом разборки и демонтажа оборудования.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.