TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Ostrawa, Stadler Tango NF2 Nr 1737
  Ostrawa Stadler Tango NF2 Nr 1737  —  linia 15, следует изменённым маршрутом
Výškovická

Autor: Jakub Gulyàs · Ostrawa           Data: 15 listopada 2020 r., niedziela

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 15.11.2020 22:12 MSK
Odsłon — 771

Dokładna informacja

Ostrawa, Stadler Tango NF2 Nr 1737

Lokacja:Dopravní podnik Ostrava
Zajezdnia:Vozovna Moravská Ostrava
Od...:09.2019
Model:Stadler Tango NF2
Wyprodukowany:07.2019
Numer fabryczny:4388-37
Stan obecny:Skasowany (≥ 2021)
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:15.01.2021
Notatka:ДТП — столкновение с вагоном 1718
15.1.2021 — nehoda s 1718 / ДТП — столкновение с вагоном 1718
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/sraz...avy_alh

3/2021 přední článek spojen s poškozeným zadním článkem 1718 a spolu jako 1737 odstaveny na vyřazení / 03.2021 передняя часть соединена с повреждённой задней от 1718 и под номером 1737 отставлены на списание

Parametry zdjęcia

Model:NIKON D3500
Artist Name:Picasa
Date and Time:15.11.2020 10:44
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:30 mm
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 6

18.01.2022 20:53 MSK
Link
Tučňák · Ostrawa
Zdjęć: 2826 · Redaktor lokalny / Tłumaczenie strony (CS)
Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

https://www.instagram.com/p/CY3_nUoMxmr/...e_sheet
+1
+1 / –0
18.01.2022 23:04 MSK
Link
Zdjęć: 4446
Цитата (Tučňák, 18.01.2022):
> Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

Можно сказать весьма удачно грохнули два вагона именно одной модели, при всём ассортименте подвижного состава в Остраве. По крайне мере есть что с чем соединить.
+3
+3 / –0
18.01.2022 23:12 MSK
Link
Zdjęć: 5
Неожиданное удобство многосекционных моделей.
+2
+3 / –1
19.01.2022 18:29 MSK
Link
Славик · Hamburg
Zdjęć: 41
Цитата (Генерал Фэйлор, 18.01.2022):
> Неожиданное удобство многосекционных

Почему неожиданное? В Питере уже не раз и не два из секций разных пострадавших ЛВС-86 собирали целый вагон. Вполне ходовая практика.
+1
+1 / –0
19.01.2022 18:31 MSK
Link
HAnS · Kijów
Zdjęć: 205
Странная ситуация, казалось бы визуально не то чтобы и сильно их покорежило, чтобы отказаться от ремонта совершенно свежих вагонов
0
+0 / –0
20.01.2022 10:14 MSK
Link
Zdjęć: 52
Там кузова секций скорее всего повело, а стоимость их восстановления - как стоимость нового вагона если не дороже, особенно с учетом разборки и демонтажа оборудования.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.