TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Ostrava, Stadler Tango NF2 č. 1737
  Ostrava Stadler Tango NF2 č. 1737  —  linka 15, следует изменённым маршрутом
Výškovická

Autor: Jakub Gulyàs · Ostrava           Datum: Neděle 15. listopadu 2020

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 15.11.2020 22:12 MSK
Zhlédnutí — 771

Podrobné informace

Ostrava, Stadler Tango NF2 č. 1737

Lokace:Dopravní podnik Ostrava
Vozovna:Vozovna Moravská Ostrava
Od...:9/2019
Typ:Stadler Tango NF2
Vyroben:7/2019
Výrobní číslo:4388-37
Současný stav:Vyřazen (≥ 2021)
Účel provozu:Osobní
Odstaven:15. 01. 2021
Poznámka:ДТП — столкновение с вагоном 1718
15.1.2021 — nehoda s 1718 / ДТП — столкновение с вагоном 1718
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/sraz...avy_alh

3/2021 přední článek spojen s poškozeným zadním článkem 1718 a spolu jako 1737 odstaveny na vyřazení / 03.2021 передняя часть соединена с повреждённой задней от 1718 и под номером 1737 отставлены на списание

Nastavení kamery

Model:NIKON D3500
Artist Name:Picasa
Date and Time:15.11.2020 10:44
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:30 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

18.01.2022 20:53 MSK
Odkaz
Tučňák · Ostrava
Fotografií: 2826 · Místní editor / Překlad webu (CS)
Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

https://www.instagram.com/p/CY3_nUoMxmr/...e_sheet
+1
+1 / –0
18.01.2022 23:04 MSK
Odkaz
Fotografií: 4446
Цитата (Tučňák, 18.01.2022):
> Задняя часть использована для восстановления вагона 1718. Передная часть соединнённа с задней частей 1718, использована на запчасти и ждёт утилизации.

Можно сказать весьма удачно грохнули два вагона именно одной модели, при всём ассортименте подвижного состава в Остраве. По крайне мере есть что с чем соединить.
+3
+3 / –0
18.01.2022 23:12 MSK
Odkaz
Fotografií: 5
Неожиданное удобство многосекционных моделей.
+2
+3 / –1
19.01.2022 18:29 MSK
Odkaz
Славик · Hamburk
Fotografií: 41
Цитата (Генерал Фэйлор, 18.01.2022):
> Неожиданное удобство многосекционных

Почему неожиданное? В Питере уже не раз и не два из секций разных пострадавших ЛВС-86 собирали целый вагон. Вполне ходовая практика.
+1
+1 / –0
19.01.2022 18:31 MSK
Odkaz
HAnS · Kyjev
Fotografií: 205
Странная ситуация, казалось бы визуально не то чтобы и сильно их покорежило, чтобы отказаться от ремонта совершенно свежих вагонов
0
+0 / –0
20.01.2022 10:14 MSK
Odkaz
Fotografií: 52
Там кузова секций скорее всего повело, а стоимость их восстановления - как стоимость нового вагона если не дороже, особенно с учетом разборки и демонтажа оборудования.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.