TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Орёл, ЗиУ-682В1 № 043; Орёл — Списанные троллейбусы в депо
  Орёл ЗиУ-682В1 № 043 
Списанные троллейбусы в депо
Троллейбусное депо
Списан

Автор: Киpeeв Андрей · Орёл           Дата: 13 февруари 2009 г., петък

Статистика

Публикувано 15.02.2009 22:01 MSK
Разглеждан — 582

Подробна информация

Орёл, ЗиУ-682В1 № 043

Депо/Парк:Троллейбусное депо МУП "ТТП"
От...:1984
Модел:ЗиУ-682В1
Построен:11.1984
Заводски №:225
Текущо състояние:Бракуван (03.2009)
Назначение:Пътнически
Забележка:КВР 2000, "Скоростная"
Горная модификация

КВР 2000

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-LZ5
Время съёмки:13.02.2009 13:49
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:80
Компенсация экспозиции:+0.33 EV
Фокусное расстояние:16.1 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

15.09.2009 10:25 MSK
Връзка
Лёня · Тамбов
Снимка: 5
А перед ним лежит порезанный троллейбус. Не 050 ли это?
0
+0 / –0
15.09.2009 11:15 MSK
Връзка
cluber · Москва
Снимка: 204
Если про останки справа, то это 034
http://transphoto.ru/photo/139805/
0
+0 / –0
23.09.2009 16:08 MSK
Връзка
Лёня · Тамбов
Снимка: 5
Да, это я про останки справа. Ну то, что это 034, мне теперь понятно. И, кстати, вид у него такой, как будто его (034) смерч развалил вдрызг.
0
+0 / –0
16.04.2010 16:03 MSK
Връзка
Дмитрий001 · Орёл
Снимка: 112
Валяется порезанный троллейбус, а на заднем плане новые!
0
+0 / –0
25.02.2011 18:22 MSK
Връзка
Снимка: 233
Никто не знает про машины, у которых было не 2, а 4 ступени торможения? Кажется они имели нумерацию с 04*, но поступили вроде в 90-е.
0
+0 / –0
25.02.2011 23:05 MSK
Връзка
cluber · Москва
Снимка: 204
Вов, а можно поподробнее о "не 2, а 4 ступени торможения"? Это вообще о чем речь?
В 90-е на 04* поступил только 041
0
+0 / –0
26.02.2011 07:30 MSK
Връзка
Снимка: 233
Мне сказали, что в Орел как-то поставили несколько машин горной комплектации. Обычный 682 имеет 2 ступени электродинамического торможения, а эти- имели 4 ступени. Сейчас вроде списаны. Имели нумерацию 04* (кажется 043 и следующие пару машин), но утверждать не буду. Поподробнее постараюсь разузнать, какие номера были и когда примерно пришли
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.